Hjelp jenter.. Fort

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Sambo skulle bare være snill og smøre Emmeth m krem i ansiktet, men han skal ut og sove og er mye-10. Han smørte han m Calendula moisturising Body cream weleda. Noen som veit hvor lang tid det tar før jeg kan legge han ut og sove da?

Er det vann i den?
Tar det ikke ca en halvtime før det er fordampet da?

Ja, er nettopp det det er:(:mad: ok, tror faktisk Sambo fikk han til og sove oppe i senga:D

Greit om han sover inne og da, om han er veldig trøtt =)

Takk for kjapt svar forresten:):)

Bare hyggelig, sitter jo å følger med som bare det her :p

Ja, han var helt stupis:p men har bare sovet inne en gang før, og det var i vogna si. Nå sover han oppe i den nye senga si:D

Yes, jeg er veldig glad for han sover inne. Gjør ikke meg noe om han begynner m det fast om vinteren:) Sitter og følger m jeg og, men får vel lage noen flere tråder:D:):):D

Jeg visste ikke at man måtte vente jeg, jeg har en sånn skikkelig fet kuldekrem, den blir kun myk av varme.

Jeg visste ikke at man måtte vente jeg, jeg har en sånn skikkelig fet kuldekrem, den blir kun myk av varme.

Nei var ikke kuldekrem han blei smørt m, var feit krem. Sambo skulle bare være snill og smøre for han var litt tørr. Han visste ikke at de små ikke skal smøres m krem og at de da kan få forfrysninger. Så han blei veldig lei seg, stakkars:oops:

Glad jeg så det så han ikke blei lagt ut:)

Det er ikke så greit å vite for disse fedrene, de er ikke så inne på dette med kremer å slikt :P

Nei var ikke kuldekrem han blei smørt m, var feit krem. Sambo skulle bare være snill og smøre for han var litt tørr. Han visste ikke at de små ikke skal smøres m krem og at de da kan få forfrysninger. Så han blei veldig lei seg, stakkars:oops:

Ah skjønner:-) Huff da, mannen her også blir veldig lei seg når han gjør feil med Anette :rolleyes:

``feil`` var kanskje ikke helt det jeg mente hehe:-)

Kuldekrem uten vann kan man smøre med rett før man går ut =)

Kuldekrem uten vann kan man smøre med rett før man går ut =)

Det var det jeg trodde, hvis ikke har jeg gjort det galt mange ganger hehe:-)

Du kan smøre m krem,bare den er uten vann:) a-krem er super, må bare vente til vannet er fordampet:)

Back
Topp