Hjelp...... Jeg har dilla

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Lider av bakedilla.
Familien er storfornøy, men dette er sykt. Har jo en helt unaturlig trang til å produsere.
Jeg baker, strikker, broderer og syr.. Glad jeg har ferie for når jobb starter att blir det ikke mye tid til dette her..
Men fryseren kommer til å være stappafull, de på butikken heme(nærbutikk) stirrer bare rart på meg når jeg kommer ned etter mine gjærpakker.. Må hamstre litt i morra, butikkene er jo stengt i noen dager.

Er det noen av dere som har fått slike merkelige lyster??

Bare til å fylle opp min og. [:D]

Jeg er bare laaaaat om dagen. Sliten og vondt, så nei...ingen lyster til å gjøre noe som helst.

hahaha, kan jo starte bakeri utsalg du da [:D] synd du ikke bur nermer meg :)

ORIGINAL: Varme

Her er det litt av samme sorten! Skal bake havrekjeks og formloff i morgen. Har ryddet hele kjøkkenet og alle skuffer. Kjøpte meg massevis av fargerike bokser på IKEA som når har gitt hyller og skap sjarm. Nå er det "tellekanter" i alle skuffer og skap :) Har fått en trang til å ordne, fikse, rydde og bake!!

Er det sånn for alle lærere som går gravide?!?[:)] Har du forresten fortalt klassen din at du er gravid?

Ja de vet det, er 8.trinn så de er jo store.
Jeg fikk mage tidlig, og kastet opp veldig mye i starten så de hadde nok en liten ide om at noe var på gang..
De synes ikke det var kjekt at jeg skulle slutt, men har jo lovet å komme tilbake til 10.trinn... De var bare utrolig søte.. Åååå nei, hvordan skal det gå med oss da?? var det de spurte om, har en flott gjeng..

Jeg orker IKKE å rydde.. Jeg er rydde-nazist, men nå orker jeg ikke en dritt... Jeg har blitt en skikkelig anti-husmor [:'(][:(] Ka jo si jeg har fått soffa -dilla .....

Hehe...kan du lage noe uten sukker til meg?![8D]siden jeg har fått sukkerforbud[8D][:D]hehe...

you are nesting.. klassisk tilfelle[:)]

her venter jeg på at jeg skal bli sykemeldt så jeg får litt mer tid til sånt.

ORIGINAL: KathMor

Jeg orker IKKE å rydde.. Jeg er rydde-nazist, men nå orker jeg ikke en dritt... Jeg har blitt en skikkelig anti-husmor [:'(][:(] Ka jo si jeg har fått soffa -dilla .....

Den må jeg henge meg på .. Jeg hadde endel kvalme og oppkast i begynnelsen, men gikk over mellom uke 12 og 13, trodde jeg!! For nå er det tilbake for fullt! Har ikke matlyst på mårraen, helt til jeg har kasta opp magesyre/vann.. [:'(]
Så er det fritt fram for sofaen! [:)]

Må bare si at du er utrolig flink da![:)]

Kan ikke skryte på meg noen stor-produktive lyster, det er heller omvendt.. Er så trøtt og sliten at jeg legger meg kl 20 30 hver kveld omtrent..

Men du er superflink[:)]

Back
Topp