Hjelp, jeg blør :'(

J

Jentemamma♡

Guest
Er så utrolig trist.. testet positivt den 21 januar.. men idag var trusa full av mørkerødt/brunt blod.. er det starten på en abort?:-(
 
Det er ikke sikkert. Mulig det bare er en liten blødning. Husk at 1 av 4 blør i løpet av svangerskapet, uten at det er noe galt. Tror dessverre at du må følge med noen dager, eventuelt ringe legen å få målt hcg.
 
Å nei :( Vanskelig å si om det er det som har skjedd, men det kan hende. Gå innom legekontoret og be om å få ta en blodprøve mandag og onsdag, så vil du se om hormonnivået øker eller faller.

Ikke noe hyggelig når det skjer, selv om man ikke har rukket å være gravid så lenge :( Sender over en klem!
 
Det er ikke sikkert. Mulig det bare er en liten blødning. Husk at 1 av 4 blør i løpet av svangerskapet, uten at det er noe galt. Tror dessverre at du må følge med noen dager, eventuelt ringe legen å få målt hcg.

Ja men det er en hel god del, og murrer litt i nedre del av magen så har en dårlig følelse :-(
 
Å nei :( Vanskelig å si om det er det som har skjedd, men det kan hende. Gå innom legekontoret og be om å få ta en blodprøve mandag og onsdag, så vil du se om hormonnivået øker eller faller.

Ikke noe hyggelig når det skjer, selv om man ikke har rukket å være gravid så lenge :( Sender over en klem!

Ja skal ringe så fort jeg står opp på mandag :-/ takk for det ♡
 
det kan desverre være det ja :(
 
Sender deg en god klem, håper det ikke er noe <3
 
Håper alt er bra med deg
 
Kan visst bare flytte ut her ifra.. det er liksom ingen tvil.. ligget i natt med vonde tak og klumpete blod.. men takk for gode tanker, og lykke til videre til dere alle ♡
 
Kan visst bare flytte ut her ifra.. det er liksom ingen tvil.. ligget i natt med vonde tak og klumpete blod.. men takk for gode tanker, og lykke til videre til dere alle ♡
Så trist å høre :( <3 ønsker deg masse lykke til med videre prøving og håper du snart får en ny spire som sitter hele veien <3
 
Kan visst bare flytte ut her ifra.. det er liksom ingen tvil.. ligget i natt med vonde tak og klumpete blod.. men takk for gode tanker, og lykke til videre til dere alle ♡

Huff, så utrolig trist :(

Det samme skjedde meg i desember (6+2), men jeg ble gravid igjen på neste EL uten å ha mensen imellom, så da håper jeg du er like heldig.
 
Back
Topp