Hjelp jeg blør

linusisvingen

Forumet er livet
Det begnte samtitdig som UVI en kom i går...Håper det har noe med det å gjøre, og IKKE noe annet.....Det er lite da, bare litt rosa på papiret når jeg tørker meg, ingenting i trusa.  Men blir naturligvis bekymret.  Nå må du klore deg fast lille venn!!!
PS:  Har vært hos legen og fått medisiner i dag;)
 
Ånei! Håper det bare er pga. UVI ja!
Virker jo som en logisk forklaring.
*krysser fingrene for deg*
 
Ja, får håpe det.  Kan også være Lutinusen som gjør slimhinnene mine såre (vaginaltabletter som man tar etter prøverørsfrosøk)

Enn du da, har du tatt ny test i dag???
 


Venter nr.2:) skrev:


Krysser fingrene for at det bare er Uvi`en ja!:)


 
Hei! Jeg blødde sånn som du gjør nå frem til uke 11 i forrige svangerskap.. hormonelle blødninger- ganske så vanlig. Men ta kontak med legen om du får kramper og smerer :)
 
Håper det er bare UVI, det er jo mest trolig det da. emoticon
 


Punky84 skrev:
Hei! Jeg blødde sånn som du gjør nå frem til uke 11 i forrige svangerskap.. hormonelle blødninger- ganske så vanlig. Men ta kontak med legen om du får kramper og smerer :)

Og det gikk bra eller?  huff skulle gjerne vært foruten, så jeg slapp å tenke på det.....Fortsatt ingen smerter heldigvis=)
 
Håper det bare er UVIen!:-)
 
Ja, det gikk veldig bra. Fullgått svangerskap og frisk baby :) Jeg har begynt å blø nå også og blir selvfølgelig like bekymret denne gangen. Men så lenge smertene holder seg borte så får jeg vel bare blø?! noen med erfaringer? Har likevel bestilt meg legetime for å få noen råd.
 
Back
Topp