Hjelp jeg blør

En tråd i 'Juni 2012' startet av linusisvingen, 27 Sep 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. linusisvingen Forumet er livet

Det begnte samtitdig som UVI en kom i går...Håper det har noe med det å gjøre, og IKKE noe annet.....Det er lite da, bare litt rosa på papiret når jeg tørker meg, ingenting i trusa.  Men blir naturligvis bekymret.  Nå må du klore deg fast lille venn!!!
    PS:  Har vært hos legen og fått medisiner i dag;)

2. Tripptrapptresko April 2011 August 2012 Desember 2013

Ånei! Håper det bare er pga. UVI ja!
    Virker jo som en logisk forklaring.
    *krysser fingrene for deg*

3. linusisvingen Forumet er livet

Ja, får håpe det.  Kan også være Lutinusen som gjør slimhinnene mine såre (vaginaltabletter som man tar etter prøverørsfrosøk)

Enn du da, har du tatt ny test i dag???

4. Braxy Tredje møte med forumet

Krysser fingrene for at det bare er Uvi`en ja!:)

5. Nor1 April 2013s sportye :) Juligull2021

Venter nr.2:) skrev:

Krysser fingrene for at det bare er Uvi`en ja!:)

6. Punky84 Flørter med forumet

Hei! Jeg blødde sånn som du gjør nå frem til uke 11 i forrige svangerskap.. hormonelle blødninger- ganske så vanlig. Men ta kontak med legen om du får kramper og smerer :)

7. Ivrigpånr2 Glad i forumet

Håper det er bare UVI, det er jo mest trolig det da. emoticon

8. linusisvingen Forumet er livet

Punky84 skrev:
    Hei! Jeg blødde sånn som du gjør nå frem til uke 11 i forrige svangerskap.. hormonelle blødninger- ganske så vanlig. Men ta kontak med legen om du får kramper og smerer :)

Og det gikk bra eller?  huff skulle gjerne vært foruten, så jeg slapp å tenke på det.....Fortsatt ingen smerter heldigvis=)

9. Des09Spirejuli12 Forelsket i forumet

Håper det bare er UVIen!:-)

10. Punky84 Flørter med forumet

Ja, det gikk veldig bra. Fullgått svangerskap og frisk baby :) Jeg har begynt å blø nå også og blir selvfølgelig like bekymret denne gangen. Men så lenge smertene holder seg borte så får jeg vel bare blø?! noen med erfaringer? Har likevel bestilt meg legetime for å få noen råd.

Del denne siden