hjelp.. itunes:(

hjertetmitt

Glad i forumet
jeg skjønner ingen verdens ting av dette her, hvordan legger jeg nye programmer jeg har lastet ned på telefonen over på itunes og hvordan sletter jeg musikk?
hjelp meg[&o]

ingen?[&o]

Har du iphone?

dytter for deg, lurer på det samme.. prøver å laste ned apps, men får bare vent jeg da

Kobler du iphonen opp mot itunes synkroniserer den programmene av seg selv.
Ved musikk kobler du iphonen opp mot itunes, går inn på enheter som står på menyen på venstre side, musikk og krysser av for hvilke sanger som skal ligge på iphonen.
Det dere mener?

ORIGINAL: jinta85

Ved musikk kobler du iphonen opp mot itunes, går inn på enheter som står på menyen på venstre side, musikk og krysser av for hvilke sanger som skal ligge på iphonen.
Det dere mener?

takk ja det var den jeg tenkte på, jeg har krysset bort en del sanger men når jeg skal synkronisere den så får jeg opp at det er lastet ned noen nye programmer på iphonen som ikke ligger inne på itunes, trodde det ville gå automatisk jeg, men det gjør det ikke[&o]

ORIGINAL: hjertetmitt

Det dere mener?

takk ja det var den jeg tenkte på, jeg har krysset bort en del sanger men når jeg skal synkronisere den så får jeg opp at det er lastet ned noen nye programmer på iphonen som ikke ligger inne på itunes, trodde det ville gå automatisk jeg, men det gjør det ikke[&o]

Har du krysset av på synkroniser inne på itunes, samme sted som musikken bare lenger mot venstre?
Nederst der kan du krysse av på synkroniser nye programmer automatisk.

ORIGINAL: hjertetmitt

Det dere mener?

Har du krysset av på synkroniser inne på itunes, samme sted som musikken bare lenger mot venstre?
Nederst der kan du krysse av på synkroniser nye programmer automatisk.

takk[:D]
ser ut som jeg fikk det til her nå[:D]

Back
Topp