Hjelp: Innser vi ikke har kjøpt Babycall

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hva anbefales på babycallfronten? Hvilken anbefaler du? Hvorfor?
Må bestille en, ser Jollyroom har tilbud på nær sagt alle :)

Da har ikkje me heller. Men da stressa eg ikkje med:P Trur ikkje den blir brukt dei føste vekene heller;) Me ska gå for Neonate :)

Noen fancye duppeditter på dem? Temperatur? Kamera?
Den knyttes opp mot smarttelefonen. Gjennom en app

Det som stãr om den er:
- 70t på en lading
- ultralab stråling
- rekkevidde 340m i luftlinje
"Vi lanserer løpende nye moduler og du kan kjøpe romrempraturmåler, søvnteller eller lyttefunksjon..."
++

Vi har supernova fra før av, veldig grei med tempratur og sånn. Vi har slitt med batteriet på våres, så skal prøve å bytte batteri nå og se om det blir bedre:) Også skal vi investere i Nabby:)

Vi har hatt supernova, og skal ha den igjen (vi har rota bort den ene delen på sommerferie på den gamle :P) Den er solid, til å stole på, og viser temperatur. Holder for oss. Kjøpte først en sånn med kamera fra avent, den tålte ingenting.

Vi hadde sånne vanlige med første. Og hadde med kamera til nr 2... Var veldig greit med kameraet :P men tror vi går for en helt vanlig denne gangen ;)

Jeg trodde ikke det var sånn man trengte med det første? Vi har kjøpt brukt, men regner ikke med å måtte bruke den før om lenge da lille uansett skal sove på vårt rom i begynnelsen:-) Men det er kanskje greit å ha hvis de skal sove ute da?

Vi har ikke tenkt å kjøpe leiligheten vår blir ikke så stor :)

Jeg trodde ikke det var sånn man trengte med det første? Vi har kjøpt brukt, men regner ikke med å måtte bruke den før om lenge da lille uansett skal sove på vårt rom i begynnelsen:) Men det er kanskje greit å ha hvis de skal sove ute da?
Jeg vil ha en, brukte den kjæmpemye til første mann, til og med på soverommet. Min første lå kjæmpemye ute i vogna og den var uvurderlig :)

Neonate babycall. Den har lav stråling, temperaturvisning, alarm som går av hvis temperaturen blir for kald eller varm (dette stiller man inn selv, hvor grensen skal gå), høy sensitivitet, god batteritid og den er liten og nett, så veldig grei å frakte med seg. Vil ikke ha kamera.

Hadde Supernova sist. Var fornøyd med den også, men denne synes jeg er enda bedre. :) Har testet den litt ut når storebror har sovnet i bilen, slik at han har fått sovet litt til, mens vi har gått inn i huset. :) Ja også er jo laderen til Neonate mindre og mer lett å ta med seg enn laderen til Supernova. Dessuten har Neonate kommet bedre ut i test.

Vi bestilte en med kamera litt på impuls, da den var på salg. Men når jeg fikk den så jeg at den ikke skal brukes ute. Må jeg virkelig kjøpe en ekstra for å ha ute? Eller har jeg andre valg? :p

Vi har heller ikke kjøpt enda. Tenkte å kjøpe en Nabby, men er skeptisk etter å ha hørt mye negativt. Vet ikke hvor enkelt det er med reklamasjon på babycall. Men tror vi har landet på å vente litt og se an behovet.

Vi bestilte en med kamera litt på impuls, da den var på salg. Men når jeg fikk den så jeg at den ikke skal brukes ute. Må jeg virkelig kjøpe en ekstra for å ha ute? Eller har jeg andre valg? :p
Kan ikke kameraet brukes ute? Hmf... kanskje man kan la være kameradelen og bare bruke lyddelen??

Back
Topp