Hva anbefales på babycallfronten? Hvilken anbefaler du? Hvorfor?
Må bestille en, ser Jollyroom har tilbud på nær sagt alle
Må bestille en, ser Jollyroom har tilbud på nær sagt alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kjøpt Nabby sin. Ikke testet den ennå da
Noen fancye duppeditter på dem? Temperatur? Kamera?Vi har philips avent sin ikke noe fancy med den, men den gjør virkelig nytten
Den knyttes opp mot smarttelefonen. Gjennom en appNoen fancye duppeditter på dem? Temperatur? Kamera?
Jeg vil ha en, brukte den kjæmpemye til første mann, til og med på soverommet. Min første lå kjæmpemye ute i vogna og den var uvurderligJeg trodde ikke det var sånn man trengte med det første? Vi har kjøpt brukt, men regner ikke med å måtte bruke den før om lenge da lille uansett skal sove på vårt rom i begynnelsen Men det er kanskje greit å ha hvis de skal sove ute da?
Kan ikke kameraet brukes ute? Hmf... kanskje man kan la være kameradelen og bare bruke lyddelen??Vi bestilte en med kamera litt på impuls, da den var på salg. Men når jeg fikk den så jeg at den ikke skal brukes ute. Må jeg virkelig kjøpe en ekstra for å ha ute? Eller har jeg andre valg?
Står at den ikke skal brukes ute. Problemet er at kameradelen ER lyddelenKan ikke kameraet brukes ute? Hmf... kanskje man kan la være kameradelen og bare bruke lyddelen??