Hjelp - hvilke er finest?

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Vi står mellom 3 navn til lillegutt. Hvilke synes deres er finest? Tar også gjerne imot forslag til mellomnavn :-D (Vi har et fryktelig mainstream etternavn...)

Noah
Joseph
Lucas

Synes guttenavn er sååå vanskelig! Hadde det vært jente i magen hadde navnet vært så mye lettere å velge :O :p
 
Enig! Guttenavn har vært veldig vanskelig for oss også. Det gikk nesten 3 mnd før gutten vår fikk navn :eek:

Lucas!
 
Takk for innspill! Synes Lucas er fint :) Har bare ikke helt kommet til ro med det... Noah er min favoritt, og egentlig Edwin, mens Lucas og Joseph er mannen sine favoritter. Skulle ønske det bare sa klikk også var det helt sikkert og bestemt og vi var fornøyde begge to :p
 
Noah eller Edwin
 
Joseph! Du kommer til å elske navet til sønnen din uansett hva dere lander på, fordi han heter det. Joseph er mest originalt av de tre, og han kan være heldig å være den eneste i barnehagen eller klassen som blir hetende det. Og da kommer de bare til å bruke fornavnet, uten å måtte slenge på en bokstav for å skille dem. For det er vel ikke det som er meningen. Lykke til.
 
Takk for innspill! Synes Lucas er fint :) Har bare ikke helt kommet til ro med det... Noah er min favoritt, og egentlig Edwin, mens Lucas og Joseph er mannen sine favoritter. Skulle ønske det bare sa klikk også var det helt sikkert og bestemt og vi var fornøyde begge to :p

Edwin var kult!
 
Noah å Edwin er veldig fint.

Lucas begynner det å bli mange av. Bare i min familie/slekt så er det 3 stk under 5 år som heter det.
 
Back
Topp