hjelp! hvem kontakte ang tidlig ul (uke 7-8)

happymum89

Betatt av forumet
Jeg mistet i uke 12 i juni (MA) og fikk beskjed om at når jeg ble gravid igjen så skulle jeg få tidlig ultralyd i uke 7-8 så de skulle sjekke om alt var ok da.
Nå er jeg endelig blitt gravid igjen (fant det ut i jula), men hvem skal jeg kontakte angående dette?? Ringe sykehuset? Hvilken avdeling..? hører til lillehammer om noen har peiling.. :)

Fikk du beskjed av fastlegen, er det fastlegen du kontakter :)

Fikk beskjed av sykehuset om at jeg skulle ringe til gynavd for å få UL. Håpløst. Ingen som tar telefonen når jeg ringer. Kontaktet privat gyn istedetfor. Har egentlig blitt anbefalt av fastlegen om å gjøre det også.

takk :) fastlegen min mente jeg bare skulle ringe til sykehuset, men ingen formening om hvor :p skulle skrive henvising hvis det ikke gikk sa hun..

Det var forresten på sykehuset- etter utskrapning- at de sa det til meg.

Jeg trengte ingen henvisning. De har nok skrevet det i epikrisen fra utskrapingen :) Det står i min hvertfall

jeg tok kontakt med fastlegen denne gang. men sist jeg var gravid ringte jeg opp på kvinneklinikken, og fikk ultralyd der noen dager senere:)

Jeg fikk beskjed fra gynekologen at jeg kunne ta kontakt direkte på sykehuset for tidlig ul da jeg hadde ma i oktober. Jeg trenger ikke henvisning fra fastlegen min. Jeg ville tatt kontakt med sykehuset hvis jeg var deg. Lykke til!

Back
Topp