Hjelp, hva skjer?

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Er 28+4, og de siste dagene har livet i magen roet seg ned, så mye at jeg enten på legevakten i går, og fikk en ul, alt såg ut til å være i skjønneste orden, men lille gutt har snudd seg så han ligger litt bedre gjemt bak morkaka morkaka. Da jeg la meg i går, lettet og fornøyd, hadde jeg og samboer sex. Da vi var ferdig etter akten så startet kynnere som alltid, får som regel en kynnere ettepå, som gir seg etter noen minutter. Men i går tok det skikkelig tak i korsryggen, hoftene og nedover i lårene, underlivet gjorde utrolig vondt, og jeg følte nedepress, dreiv på sånn en time, med gjevne mellomrom tok det nytt tak, jeg låg faktisk å pustet meg igjennom det, og fikk "flashback " til fødselen for 5 år siden. Tok to paracet og to magnesium, og etter litt roet det seg og jeg sovnet.

I dag våkner jeg øm i ryggen, magen og ellers ganske sliten!

Noen erfaringer? Bare vanlige kynnere? Eller er dette noe annet?

Jeg fikk ikke kynnere, men fikk smerter I magen etter sex I går, fjor så vondt at tårene kom. Og I dag er det vondt når jeg tisser, så jeg har ihvertfall fått urinveisinfeksjon. Ville tatt en tur til legen eller jordmor å få tatt en urinprøve, eventuelt ringt føden om du fortatt merker noe utover dagen I dag.

Har hørt at man kan få kraftige kynnere etter orgasme/sex. Men det skal visst ikke være farlig. Har ikke opplevd det selv

Er du veldig bekymret så ring føden ville nå jeg sagt, så satser vi på at alt er i skjønneste orden og at du kan senke skuldrene dine :)

Back
Topp