hjelp, hva heter

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
den blå bilen i lynet mc quin?

Stella? Sheila?

ORIGINAL: Grete71

Stella? Sheila?

Sally mente jeg ja! [8D]

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Markus sier kongen!

Lynet blir jo blå på slutten...da blir han jo kongen....
Hvis ikke jeg er heeeelt på jordet nå..

men lynet velger hjo å bli sammen med de andre sponsorene sine.. så han velger bort det å bli blå.. men det er det han hsar drømt om hele tiden :P hehe

ORIGINAL: lille_mjau

men lynet velger hjo å bli sammen med de andre sponsorene sine.. så han velger bort det å bli blå.. men det er det han hsar drømt om hele tiden :P hehe

sign

og den blå heter kongen , nr 42 racer bilen

ORIGINAL: Rævvabakfram

ORIGINAL: Mamsen til 2..

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Markus sier kongen!

Lynet blir jo blå på slutten...da blir han jo kongen....
Hvis ikke jeg er heeeelt på jordet nå..

Stemmer! Det er fordi han går over til "temaet" til Dinoco.. Dvs, andre sponsorer enn Rust-eze! (da var han jo rød)

Men den blå racerbilen heter Dinoco altså.. [:)] Er ihvertfall ikke noe annet navn som blir sagt i filmen! Når lynet blir blå, hører man ikke noe navn..

teamat lynet mqueen vil til heter Dinico, men den blå racer bilen heter Kongen, de kaller han for det mange ganger

lynet Mqueen blir aldri blå i filme, men siden han hjalp kongen å fullføre det siste løpet sitt så vil Dinico likevel gi han en kontrakt med Dinico, men det takker lynet nei takk til han vil heller bli med de gamle sponserene sine

men Dinico vil gjøre han en tjensete og lar tau bilen Bill få lov å fly i helikoptere

ORIGINAL: Rævvabakfram

ORIGINAL: PippiLottis

ORIGINAL: lille_mjau

sign

og den blå heter kongen , nr 42 racer bilen

*pirke pirke*

43 [:D]

uff jeg overgir meg[8D]

Sally heter dama til Lynet[:)]

Back
Topp