Hjelp! Hva er dette?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Merket at jeg klødde litt på armen i sted også sjekket jeg det og det ligner på bitt av noe slag, sjekket det på nytt nå og det har blitt et større området, er varm der og det klør fortsatt litt..Ekkelt.. Har ligget på tre forskjellige hotell i det siste, håper ikke det er veggdyr? :nailbiting:
IMG_4981.JPG

Den lille prikken nederst har blitt mye større nå, så ekkelt.. Får se det an til i morgen, men så lenge det ikke er veggdyr får jeg sove godt i natt :P

har allergi selv, og det ligner veldig på elveblest. eneste er at det kan klø, men er ikke farlig.
Går stort sett over av seg selv om det ikke er super mye/stort område. men ser ikke sånn ut.
Takk for svar, er ikke kjempemye heldigvis:)

Ser veldig ut som mine elveblest.
Ikke farlig, du har sikkert bare fått en allergisk reaksjon

Jeg kan få sånne rett som det er uten at jeg vet hva det kommer av

Noen kan få det av varme eller kulde, mat (jeg får av mye peanøtter), dyr osv

Ser ut som elveblest ja, ein allergisk hudreaksjon på eitt eller anna. Eg får sånn reaksjon på mygg-, knott- og kleggstikk, i tillegg til rundt stikket ved enkelte injeksjonar og ein sjeldan gong av kulde (typisk på lårene viss eg går ute i regn og vind og blir våt og kald). Klør veldig, men går som regel over i løpet av eit døgn (enkelte insektstikk kan plage meg ei vekes tid).

Back
Topp