Hjelp! Hodepine!!

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg klarer nesten ikke å fungere lenger. Jeg har fryktelig hodepine i tillegg til slappheten og moderat kvalme gjennom hele dagen. Jeg trenger sårt noen tips og da spesielt mot hodepina. Hadde jeg sluppet den hadde resten av plagene vært mer håndterbare! Det virker nesten som kvalmen intensifiseres av hodeverken... :-(

Huff, så slitsomt.. :( er du flink til å drikke vann? Og spiser du ofte?

Sier som over, rikelig med vann og riktig næring.
Om det blir altfor ille kan du prøve en paracett? Har lest at det er smertestillende som skal være safe for gravide.

Signerer over, me. Hvis hodepinen sitter musklært hadde jeg vurdert en tur til kiropraktor:). Løsne opp i alle muskelknutene!

Væske, væske, væske!! Evnt. paracet. Hold ut!!

Jeg ringte legesenteret sist jeg var gravid pga forferdelig hodepine, de kobla på oksygen i en stund for at det skulle lette. De ville prøve det før evt smertestillende.

Magnesium er konge!! Hjalp meg med en gang! :)

Beklager sein tilbakemelding her. Drikker mye vann ja, i alle fall mye mer enn før.. kanskje jeg bør prøve å få i meg enda litt mer. Nå er hodepinen stort sett værst på sein ettermiddagstid og kveld. Jobben krever mye i tillegg til at formen er sjaber. Måtte det bare gi seg snart!

Back
Topp