hjelp, hobby?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
har så lyst å finne meg en hobbe, noe jeg kan sysle med på kveldene når lillemann har lagt seg[:)]

men vet bare ikke hva den hobbyen skal vere.. strikking og sying er uaktuelt[;)] og det må ikke koste for mye..

ideer???

scrapping, men det kan fort bli dyrt om man blir litt hekta... men kjempe morro, og et flott minne!

har tenkt en del på scrapping, ja![:)] men er det vanskelig??

ORIGINAL: Hormonella Olsen

lage hjemmeside? Scrappe? Ta ett lydkurs i ett språk?

har hjemmeside[:D] lurere veeldig på om jeg skal begyne å scrappe[:)] høres gøy ut[:)]

hvor får man kjøpt start-pakker eller noe lett jeg kan begynde med? trenger jeg mye??[8|]

dytte dytte

ORIGINAL: Astra.

Lag såpe. Eller så kan du lage smykker. Så kan du selge det og tjene penger [:D]

det var lurt!!!!![:)] takk for tips!!

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

har hjemmeside[:D] lurere veeldig på om jeg skal begyne å scrappe[:)] høres gøy ut[:)]

hvor får man kjøpt start-pakker eller noe lett jeg kan begynde med? trenger jeg mye??[8|]

Jeg anbefaler veldig scrapping[:)] Og ta en titt inne på scrapping.no. Der er det et forum hvor folk selger masse scrappeutstyr.[:D] Billigere enn å kjøpe alt nytt, det blir fort dyrt.

ORIGINAL: BlueDolphine

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Jeg anbefaler veldig scrapping[:)] Og ta en titt inne på scrapping.no. Der er det et forum hvor folk selger masse scrappeutstyr.[:D] Billigere enn å kjøpe alt nytt, det blir fort dyrt.

tuusen takk for tips!!![:)] skal titte innom der[:)]

Og hvis man ikke nødvendigvis har lyst til å sitte og scrappe vanlig, så går det an å drive med datascrapping. Galleriene på datascrapping.no og på scrapscandistyle.no viser en god del eksempler.

Back
Topp