hjelp... *hekling*

Glapia.

Gift med forumet
Omg 5: 1 lm, fm i neste 3 masker, *hekle 2 masker sammen, 1 fm i neste maske* 8 ganger, fm i neste 19 masker, kjm i lm. ----> altså øke??? merkelig.....

Omg 6: 1 lm, fm i neste 3 masker, *hekle 2 masker sammen* 8 ganger, fm i neste 19 masker, kjm i lm.-----> samme her uten 1 fm i neste m??? også merkelig... hehe

da feller du vel?

det jeg også mener... men noen andre her sa til meg at jeg skulle ta to masker i en, altså øke?!?!?

kan jo ikke være rett..??
ORIGINAL: MariaKA

da feller du vel?

stikk nåla inn hele hullet, dra tråden gjennom, og gå til neste hull... så tar du å gjør som i en vanlig fm...

om du skjønner?[8D]

skjønner hvordan jeg skal gjøre det...

men nå...: omg 6: skal det være hekling sammen 2 og 2 ganger 8 uten 1 fm imellom, slik som i omg 5???[&:]
ORIGINAL: SnuppaogLillebror

stikk nåla inn hele hullet, dra tråden gjennom, og gå til neste hull... så tar du å gjør som i en vanlig fm...

om du skjønner?[8D]

ORIGINAL: Glapia.

men nå...: omg 6: skal det være hekling sammen 2 og 2 ganger 8 uten 1 fm imellom, slik som i omg 5???[&:]

om du skjønner?[8D]

booties du hekler?

er på samme runden selv[8D]

*hekle 2 masker sammen* 8 ganger, den du er på? da tar du sånn som jeg forklarte lengre opp, og gjør det 8 ganger... dvs. du skal gå fra 16 masker til 8...

rop ut om jeg er dårlig på å forklare[8D]

ikke dårlig å forklare nei... skjønner den!!

men er bare så rart... skal det være sånn bare på den ene siden..? ser så himla merkelig ut [8D]

ORIGINAL: Glapia.

om du skjønner?[8D]

booties du hekler?

er på samme runden selv[8D]

*hekle 2 masker sammen* 8 ganger, den du er på? da tar du sånn som jeg forklarte lengre opp, og gjør det 8 ganger... dvs. du skal gå fra 16 masker til 8...

rop ut om jeg er dårlig på å forklare[8D]

hekler booties ja [;)][;)]

Omg 7: 1 lm, fm i neste 3 masker, begynn å lage en stav men trekk kun gjennom 1 gang slik at du har 2 løkker igjen på kroken. Gjør dette 7 ganger til slik at du ender opp med 9 løkker på kroken. Hent tråden og dra gjennom alle 9 løkkene. 1 lm, fm i neste fm, fm i neste 18 maskene. Kjm i lm.

HÆÆÆÆ???? skjønner det som står der altså... men blir bare heeeeelt feil fht. skoen??

eller akkurat det med kjukk skrift der skjønner jeg ikke heeelt... skal jeg klippe tråden å bynne på nytt..??

Hmmm ok... Skal om 6 være på siden?? De 8 maskene spm skal hekles sammen? Skal de være på siden av skoen?? Eller foran Evt bak?

Åkei...når jeg leste denne tråden, så skjønte jeg at hekling definitift ikke er noe for meg [8D] hehe...Lykke til Glapia - håper du får det til [;)]

Back
Topp