Hjelp- haster !!!

sweety boy

Forelsket i forumet

Jeg har et gigantisk problem nå... mannen min har vært hjemme fra jobb noen dager nå, fordi jeg har vært syk... syk- altså jeg føler meg kjempesliten, og utmattet, så jeg har sovet en del siste dagene..

Dette er ikke grunn for at NAV skal betale ut sykepenger. Da må jeg være syk-syk
Sier jeg til legen min at jeg er utmattet- vil han smøre på tykt lag om psykisk utslitt- bla bla i min journal for at det skal gå igjennom på NAV, og det vil jeg ikke ha i papirene mine.

Så når legen ringte meg nå nettopp sa jeg at jeg hadde vondt i magen- visste ikke hva jeg skulle si, og når han bynte å spør rundt det, sa jeg at jeg hadde vondt i hele magen og mot underlivet-
og NÅ om 1 time må jeg inn til underlivskjekk...

Hva pokker gjør jeg nå liksom???

Hun kan jo ikke akkurat tvinge deg til å ta gu heller. Du kan jo bare si at du vil avvente en dag eller to før du gjør noe med det.

ORIGINAL: Auliana

Du drar til legen, og blir undersøkt. God bedring og lykke til! [:)]

Eller det ja, hehe

uhm.. nav har ingenting med hva som står i din journal... på sykemeldingen skriver ikke legen dypt og inngående om hva som feiler deg heller, og hvis det står at du har "psykiske" problemer, så kan det være alt fra dødsfall i familien - til tunge depresjoner...
jeg ville heller bare vært ærlig med legen gitt...

ORIGINAL: Dollface™

uhm.. nav har ingenting med hva som står i din journal... på sykemeldingen skriver ikke legen dypt og inngående om hva som feiler deg heller, og hvis det står at du har "psykiske" problemer, så kan det være alt fra dødsfall i familien - til tunge depresjoner...

Enig der ja!

enig - d er faktisk veldig viktig!!!

Men hvis legen skriver sykemelding, kan vel ikke NAV nekte å betale sykepenger???
Er jo bare du som vet om du kan dra på jobb/ta deg av barn o.l......
Og da spiller det vel ingen rolle for NAV hva som er gærnt?

Ville oxo vært ærlig....... Kan du ikke si det som det er, åsså at du i tillegg har vondt i magen..( siden du allerede har løyet liksom..)

ORIGINAL: Double Action

enig - d er faktisk veldig viktig!!!

Back
Topp