For meg funker det med havregryn og mandler, men er riktignok ikke VELDIG plaget 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde absolutt kjøpt inn gaviscon eller galieve for å ha om du skulle få det igjen.OK litt varierende om jeg får det hver natt eller ikke trur det handle mye om hva jeg har spist og hvor seint men i natt var det plagsomt, nesten ikke sovet pga det
Helt enig, ikke noe særlig når det "skummer" sånnJeg klarer ikke konsistensen av tyggetabletter, de "skummer" sånn fælt når man tygger
Kjøpte flytende Gaviscon i uken, og det synes jeg gikk mye bedresmakte fælt det og, men smaken forsvant ganske fort.
Vet ikke om det har mindre effekt enn tyggetabletter da...
Og så synes jeg biter av tablettene setter seg fast neddi tenna, så går jeg og knaser lenge etterpå. Ekkelt!jeg vet ikke om den varer lengre da jeg bare klart å få i meg tablettene to ggr, og da glemte jeg å tenke over hvor lenge det va bra. Men med den flytende mener jeg å føle at det holder halsbrannen borte i ca 2 timer... det syns jeg egentlig er litt kort tid, men det kanskje er så det skal være?Helt enig, ikke noe særlig når det "skummer" sånnOg så synes jeg biter av tablettene setter seg fast neddi tenna, så går jeg og knaser lenge etterpå. Ekkelt!
Jeg bruker også flytende Gaviscon, og synes den funker mye bedre enn tabletteneIkke bare pga konsistensen altså, men den varer lengre og lindrer fortere synes jeg.
Mener det er noe sånt til meg også. Varer ikke hele dagen for å si det sånnjeg vet ikke om den varer lengre da jeg bare klart å få i meg tablettene to ggr, og da glemte jeg å tenke over hvor lenge det va bra. Men med den flytende mener jeg å føle at det holder halsbrannen borte i ca 2 timer... det syns jeg egentlig er litt kort tid, men det kanskje er så det skal være?
Sant nokMener det er noe sånt til meg også. Varer ikke hele dagen for å si det sånn
Men effekten forsvinner jo uansett når man spiser eller drikker, så jeg må ta den noen ganger i løpet av dagen![]()
Bruker også denJeg bruker titralac, står att det ikke ska brukes av gravide men det er fordi di ikke har forsket nokk på detho på apoteket her sa att både jordmødrene og di på helsestasjon har sagt med di att di kunnne selge disse til oss gravide
di går ned i magen og nøytraliserer så er veldi effektive
eneste som har funket for meg
![]()