HJELP!! Halsbrann!!

Får stort sett halsbrann av alt. Men det eneste som har fungert tålig bra er flytende gavison.. selv om man blir slimete og føler at det er ekkelt og svelge.Blir kvalm av det også, men har overbevist meg selv om at det går over..og det gjør det. Har har brukt snart 4 flasker i svangerskapet så langt.. siden jeg stort sett har halsbrann hver dag.

Får stort sett halsbrann av alt. Men det eneste som har fungert tålig bra er flytende gavison.. selv om man blir slimete og føler at det er ekkelt og svelge.Blir kvalm av det også, men har overbevist meg selv om at det går over..og det gjør det. Har brukt snart 4 flasker i svangerskapet så langt.. siden jeg stort sett har halsbrann hver dag.

Tusen takk for mange delte tips. Jeg har heldigvis vært veldig mye bedre de siste dagene. Jeg spiste til og med sterk mat i går, men passer på å ikke spise sterk mat osv etter kl 18.00 så går det bra. Det er på natten det er verst. Men jeg skal absolutt kjøpe inn flytende gavicson og love hearts :D Håper min gode periode varer! :D

Back
Topp