Skogsfrua
Forelsket i forumet
For to dager siden var jeg så dum at jeg spiste nachochips og tacosaus på kvelden, det resulterte i en grusom lang natt! Jeg har hatt litt halsbrann før men aldri som denne.
Sto opp om morran og begynte å spy, spydde opp alt jeg puttet inn i hele går. Det eneste som holdt seg inne var en brødskive seint i går kveld.
Jeg har spydd mye i begge mine svangerskap og det er fremdeles ting som gjør at jeg må spy, men jeg fungerer sånn tålig normalt.
Jeg kjøpte noe for halsbrann og sure oppstøt på apoteket i går, men de ble jeg kjempe kvalm av, så de kommer jeg ikke til å ta fler av.
Jeg sliter fremdeles med halsbrann og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med tips/erfaringer??
Hva burde jeg IKKE spise?
Vet at jeg reagerer på taco, sterk mat og saft.
Hva burde jeg spise?
Hva funker greit for dere å spise?
Tips til andre ting som kan hjelpe??
Tusen takk for alle svar! :)
Sto opp om morran og begynte å spy, spydde opp alt jeg puttet inn i hele går. Det eneste som holdt seg inne var en brødskive seint i går kveld.
Jeg har spydd mye i begge mine svangerskap og det er fremdeles ting som gjør at jeg må spy, men jeg fungerer sånn tålig normalt.
Jeg kjøpte noe for halsbrann og sure oppstøt på apoteket i går, men de ble jeg kjempe kvalm av, så de kommer jeg ikke til å ta fler av.
Jeg sliter fremdeles med halsbrann og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med tips/erfaringer??
Hva burde jeg IKKE spise?
Vet at jeg reagerer på taco, sterk mat og saft.
Hva burde jeg spise?
Hva funker greit for dere å spise?
Tips til andre ting som kan hjelpe??
Tusen takk for alle svar! :)