Hjelp!! Guttenavn..

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Er helt blanke på guttenavn.. Vil ha noe litt spesielt som går sammen med storesøsters navn (Amira). Liker ikke typisk norske navn. Far vil ha noe barskt norrønsk, men jeg finner det helt umulig med storesøsters navn. Vi lurer begge på guttenavnet Arian :) Hva synes dere om det? Noe annet i samme gate (tips) ?

Sliter selv.. har allerede 2 barn som begynner på M ,men nå er det ikke så mange fine igjen, eller så er de brukt av venner og familie...

Har laga meg ei lita liste men usikker på om det blir noen av de i det hele tatt:

Milian
Aron
Julian
Michael
Aragon
Bastian
Oliver

Syns det er såå vanskeli denne gangen...

Sliter selv også ! Utrolig vanskelig å finne et sjeldent, kort og pent navn som samtidig passer til storebrors :o
Har bare to navn på lista så langt, men ene er egentlig for likt storebrors og kattens ;p

Her skal han nok hete Julian :)
Arian var fint!
Arion

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

brainstorming tas imot med stor takk! :D Masse fine navn .

Jeg er litt mer på den gode gamle typen jeg... Blir det gutt skal han hete Iver...

Er helt blanke på guttenavn.. Vil ha noe litt spesielt som går sammen med storesøsters navn (Amira). Liker ikke typisk norske navn. Far vil ha noe barskt norrønsk, men jeg finner det helt umulig med storesøsters navn. Vi lurer begge på guttenavnet Arian :) Hva synes dere om det? Noe annet i samme gate (tips) ?

Gutten min på 7,5 år heiter Arian! Og det er faktisk det fiiinaste guttenavnet eg veit om!! Heilt objektivt sjølvsagt! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten min på 7,5 år heiter Arian! Og det er faktisk det fiiinaste guttenavnet eg veit om!! Heilt objektivt sjølvsagt! :p

Oj :) Trodde ikke jeg skull møte på noen som hadde det navnet her inne. Er kanskje mer vanlig enn jeg tror ?

Sønnen min på 2 år heter Christoffer ❤️

Oj :) Trodde ikke jeg skull møte på noen som hadde det navnet her inne. Er kanskje mer vanlig enn jeg tror ?

Då gutten vår vart fødd, var det berre han eg visste om- no er veit eg om 2 andre innanfor samme kommune... Men er stadig vekk ikkje eit navn som er vanleg :)

Då gutten vår vart fødd, var det berre han eg visste om- no er veit eg om 2 andre innanfor samme kommune... Men er stadig vekk ikkje eit navn som er vanleg :)

Det er ikke så rart, er jo et veldig fint navn ^^,

Gutten våres heter Mario :) elsker det navnet :) vi har blitt enige om guttenavn om det blir gutt, da skal han hete Timmy eller Billy.

Her vil samboer at han skal hete Levi, Edvin eller Iver om det blir gutt. Jeg liker Olav, Joachim og Torkild. Vi kommer aldri i livet til å bli enige om navn hvis det blir en gutt...

Back
Topp