Hjelp, gravid?

Bkno7607772

Første møte med forumet
Må få ut litt tanker her.
Har en gutt på 10 måneder, og er redd jeg er gravid igjen. Både samboer og jeg er enige om at vi skal ha fler, men hadde ikke tenkt å prøve før til neste høst, så det hadde blitt tre år mellom de.

Da vi ble gravide med lille ble jeg jo veldig glad og følte det var riktig. Nå sitter jeg ikke helt med samme følelse, og det er flere grunner til at vi hadde bestemt oss for å ha ca tre år mellom barna. En annen ting jeg også har tenkt på, er å komme tilbake på jobb fra permisjon og være to måneder gravid igjen.

Tro du eller e du gravid?Syns du ska ta en test først. Å så gå ut ifra det.

Hvis det er slik at du er gravid så kanskje det bare er meningen at det skulle bli slik ;) og så lenge du har jobb å gå tilbake til slik at du tjener deg opp nye permisjonsrettigheter vil det helt sikkert gå bra. Her kommer nr tre i rakettfabrikker etter nr to, var veldig skummelt til å begynne med, men nå er vi klare tror jwg. Lykke til

Har ikke fått meg til å ta test enda nei, men tenkte jeg skulle kjøpe en i dag.
Kanske det e meningen att de ska vara en nr 2 så tett :-) . Eg har selv 2 tetta. Å har vart stort sett ensam Hemma med de. Ældsteman har eg haft hjemma i hela tiden. Tung visa dagar men du får ju rutiner på allt. Me nr 2 syns eg allt har gått så fort och hon har væxt så fort. De har sån glæde av Varandra å leker sammen nå.

Back
Topp