Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er helt naturlig jeg har sånne grinedager selv. Er nok en blanding av hormoner, lite søvn osv. I dag tidlig lot samboeren min alarmen på mobilen ringe lenge og jeg våknet av det. Hadde hatt en elendig natt og akkurat sovnet. Dette endte i raseriutbrudd og til slutt grining. Og neseblod. Og snørr. Så da lå jeg der da med blod/snørr i hele ansiktet og hovne øyner. Og samboeren min klarte ikke la vær å le, for det var jo så komisk. Så ja, tårene sitter temmelig løst noen dager. Men håper jo ikke du har det sånn hele tiden? Sender en klem fra nok en hormonell tjej ;-)
Dette høres nesten ut som meg eg regne med at det blir bede når vi har fått baby i armene og er ferdig med barseltidenJeg har aldri vært så grinnette. siden i går jeg gråter av ingeting. Gråte i dag av at mannen min dro på jobb. Herregud han går på jobb hverdag.
Er det noen med graviditet å gjøre?
Hva kan jeg gjør med det?
Er noen andre som har det sånn?
Jeg er egentlig veldig følsom til vanlig, men når jeg går gravid holder det med at noen sier BØ til meg...!Jeg har aldri vært så grinnette. siden i går jeg gråter av ingeting. Gråte i dag av at mannen min dro på jobb. Herregud han går på jobb hverdag.
Er det noen med graviditet å gjøre?
Hva kan jeg gjør med det?
Er noen andre som har det sånn?