HJELP .gave til baby jente nr to

LOMO*4

Glad i forumet
dere som har fått baby nr to ...noen forslag til hva jeg kan gi i baby gave ???
hva var ekstra stas å få til andre barnet ?

Jeg ønsker meg ull til neste jente, hadde ikke så mye til Emmely og de jeg hadde ble så mye brukt at de er ikke så fint lenger.

[:D][:D]

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Jeg ønsker meg ull til neste jente, hadde ikke så mye til Emmely og de jeg hadde ble så mye brukt at de er ikke så fint lenger.

[:D][:D]

Samma hær ;)

Det vi hadde av ull til storesnuppa ble utvasket og hullete, så vi må kjøpe nytt til mini

ja godt tips[:)] ...i den familien så er det bare ullklær så er redd for de liksom har nok ....men det er jo sant det blir utslitt og altid kjekt med litt nytt pent ull....tar gjerne mot flere tips[:)]

http://pikenepaalaaven.blogspot.com/

Jeg kjøpte kjole her siden de har tre jenter så fikk denne prinsessa noe som var laget til henne fikk de til og skrive navnet på tulla på kjolen :) men de lager mye annet fint også:)

gode idere ....tante barnet mitt syr masse kansje hun kunne fått jobb å sy kjole med navn...så tjener hun noen kroner også

har nettopp pratet med tantungen og har fått bestilt lysgrå ullkjole med navn til babyen og rosa hjerte på[:D] .....tenkte å kjøpe en ullbody til kjolen... tenkte nå å gi den i julegave så tantungen får tid å sy den ferdig med god tid . så får finne noe annet lurt i baby gave

Back
Topp