Hjelp!! Frisører her?

Ctina

Elsker forumet
Jeg går frisørlinja og stripa håret på skolen på torsdag, hadde en mellomting mellom 4 og 5. Og fikk litt lysere hår, men ville ha det en del lysere siden det snart er sommer og fikk ikke gjort det på skolen før 3 mai så jeg valgte å gjøre det hjemme i går.. og nå er jeg nesten blond[&:] har aldri vært det før og det er kjempe uvant.. Og det er en del gulskjær i det og.. huff!! Det kunne vært fint om jeg hadde fått det jevnt, for noen steder er det mørkere enn andre, men vil ikke bli heelt blond heller.. har ikke råd til å gå til frisør akkurat nå heller!! [:'(]

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

ja hallo.. det må vel finnes en frisør her inne?? Stakkar.. det går nok fint!

Hehe.. takk[:)] Jeg føler meg GUL!! Og vet ikke om jeg rekker innom noen frisør idag for jeg skal bort, men jeg kan jo ikke gå sånn[:(]

ORIGINAL: Theapuus

Hei, du kan prøve å farge det blondt...elr farg det i en litt mørkere farge og strip på nytt. Men anbefaler farge blondt for å prøve først å få det lyst. 

Ja, jeg kan jo det!! Jeg har aldri hatt blondt hår så det kan jo bli spennende[8D] Men jeg må vel kjøpe bleking? For det er en del av håret som er litt mørkt enda.

ORIGINAL: ^SameKjærringa^

Nå er ikke jeg no frisør og kan ikke dette med farging og slikt.
Vet ikke om dette gjelder alle farger, men ei bekjent av meg farget håret sitt helt lyst, hu ville ha litt mørkere striper i håret og tok derfor en tone mørkere farge enn det hun allerede hadde og stripet det.. Vips, grønt hår.

Hehe, ja det kan skje hvis en tar annen farge uten noen rødskjør i..

ORIGINAL: bambimamma

du kan vel få noen på skolen til å stripe deg siden du går på frisørlinja . dere får det vel gratis![;)]

Nei, vi får det ikke gratis også får vi bare sånn selvpleie hver 2 måned[:o] Utrolig kjedelig!! Så jeg må vel komme meg til en frisør da..

har du ingen frisørvenna da?har sjøl gått frisørlinja[;)]

du kan jo prøve en shampo for blonde, den er det vel lilla/blå pigmenter i som toner ned gul skjæret ihvertfall.....
og syns du det blir for lyst kan du jo legge folie striper  med en mokka farge el no....da gjevner du ut fargen ihvertfall, og mulig du kommer deg opp til en 4, om du ikke legger for mange[;)]

lykke til ihvertfall...[:)]

ville nok ha farget det i en litt mørkere tone blondt, og så dratt ut endel lyse striper i det igjen etterpå! kan også vaske med shampo for blondt hår med lilla pigmenter som det ble sagt over her!

Back
Topp