Hjelp!! Forsinket tr ved start av ivf..

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Skal begynne med sprøyter ved neste mens.. Har uregelmessig mens, men den skulle komt senest 5.nov og har fortsatt ikke komt! Noen har som ikke fikk mens når dere skulle starte opp? Hva gjorde dere da?

Tok en på tirsdag som var negativ..
Og har ingen tegn på at tr skal komme eller at jeg skulle ha vært gravid.. Hadde en blødning i 4 dager 17 oktober, men kan ikke ha vært tr.. Var mer spotting som kun var på papiret.. Trengte ikke bind eller tampong og jeg blør veldig nye når tr er her..

Fortvilende!

Ville prøvd fått tatt en UL for og se hvordan det ligger ann.

Lykke til

Hei! Har også uregelmessig menstruasjon, og den kom ikke som forventet i oktober, oppstartmåneden... Jeg ringte 5 dager over tiden. Fikk da beskjed om å ta graviditetstest, for å utelukke graviditet. Og kontakte dem igjen etter 5 dager, hvis fortsatt uteblitt mens. De ville da gi meg et medikament som satte i gang mestruasjonen. Men de ville helst bruke min naturlige mens. Kanskje skuldrene senket seg når jeg fikk vite at det var mulig å sette i gang mensen..for dagen etter kom menstruasjonen! Hadde kontaktet klinikken min hvis jeg var deg :) Lykke til!

Jeg har fortsatt ikke fått mens, ringer dem imorgen.. Har medikament som kan sette i gang tr, så håper å få starte med dette.. Men lurer på om jeg skal vente noen dager da jeg har eksamen 4 desember.. Så om ej jeg starter nå blir det mest trolig uttak den dagen.. Gravid er jeg heller ikke..

Da jeg skulle starte på sprøytene kom mensen 14 dager for sent.. Jeg tenker det var fordi jeg var så spent og nervøs på å få satt i gang!:)

Min mens var også forsinket når jeg skulle starte på sprøyter. Selv om jeg brukte provera så kom den en uke senere enn planlagt:) Lykke til:)

Back
Topp