Hjelp fooort

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
En på avdelingen til sønnen min har hatt den 5 barnesykdom. Han kan jo ha smittet andre mn som ikke hr blitt syke ennå mn som er smittebærer. Dette er jo en sykdom som kan være farlig for gravide hvis en blir smittet hvis en ikke er immun. Skal til legen i morgen og ta blodprøve for å finne ut om jeg er immun. Mn inntil det vil jeg holde ham hjemme og for å se om dette utvikler seg i bhagen. Mn har egentlig tenkt å sende han den tiden i morgen når fotografen kommer, mn tenker det kan jo ta litt tid. Synes det er kjekt han få bli med på de mn så er jeg i tvil på om jeg skal droppe d. Er det en dag mange foreldre sender ungene i bhagen så er det en slik dag selv om de er litt hal syke. Tenker bhage året er jo snart over og er det så farlig at han ikke blir tatt bilde av i år? Snart nytt bhage år og ny runde me fotograf? Uff er så i tvil.. Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde sendt han i bhg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde nok sendt i bhg. Tror ikke dette er noen stor fare vist ikke du har vært i dirrekte kontakt med barnet som er sykt. Og d er ikke sikkert at sønnen din har blitt smittet. Er ikke alle som får dette.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis jeg var veldig engstelig, ville jeg holdt han hjemme for å roe meg ned :) Hvis ikke, så er jeg enig med de over..

Holdt han hjemme :)

Hadde sendt i bhg, og evnt hentet tidlig for å få med seg fotograferingen :)

Hadde sendt i bhg, og evnt hentet tidlig for å få med seg fotograferingen :)
Var det jeg tenkte i utgangspunktet, mn han er jo tett oppi de andre på fotograferingen også, så ville ikke ta noen sjangser... Har nok av bilder og ville ikke ta noen sjangser! Om ett par mnd går han jo på stor avd og skal jo ta bilder der... Hu andre gravide holdt også ungen hjemme!

Back
Topp