zarafina Elsker forumet 19 Des 2010 #1 Jeg finner ikke ut hvordan jeg lager et nytt fotoalbum. Kan noen fortelle meg? [:)]
kaosfest Glad i forumet 19 Des 2010 #2 Når du går inn på bilder (på din profil), så er det en grå boks oppe til høyre der det står "opprett et fotoalbum"
Når du går inn på bilder (på din profil), så er det en grå boks oppe til høyre der det står "opprett et fotoalbum"
zarafina Elsker forumet 19 Des 2010 #3 ORIGINAL: kaosfest Når du går inn på bilder (på din profil), så er det en grå boks oppe til høyre der det står "opprett et fotoalbum" Den funksjonen er ikke der lenger. det står bare last opp bilder, men jeg skal laste opp mange i et nytt album
ORIGINAL: kaosfest Når du går inn på bilder (på din profil), så er det en grå boks oppe til høyre der det står "opprett et fotoalbum" Den funksjonen er ikke der lenger. det står bare last opp bilder, men jeg skal laste opp mange i et nytt album
kaosfest Glad i forumet 19 Des 2010 #4 Hmm, jeg har ikke den nye versjonen enda, regner med at du har den da..? Da vet jeg ikke...