Hjelp! Får ikke eiendelene mine av eks samboer

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
noen som har noe erfaring med dette? Jeg er så frustrert, sint og lei meg at jeg har ikke ord!!

Jeg gjorde det slutt, han kastet meg på dør med en gang, byttet kode på dør osv.
Han lovte å pakke mine ting og sette i garasjen, så igår var jeg der med flyttefolk osv for å hente ting. Problemet er at det er MASSE som mangler!
Blant annet dyner og puter som er rimelig viktig, så her sitter barna mine og jeg med en dyne på deling.
Pluss masse annet som er igjen som er mine ting.
Hvordan kan jeg gå frem her?
Er det vits å kontakte politiet?

Kontakt politiet! Fortell situasjonen. De kan bistå med å få tingene dine.

Har du kontakt med familien hans. Kanskje de kunne blitt med deg så du fikk hentet tingene dine. Kanskje vanskeligere å være drittsekk om mamman hans er der. Er der felles barn?

Om du ikke har noen i hans familie/nettverk som kan være alliert er politiet verdt et forsøk ja :)

Familien hans bor langt unna, og de støtter nok han uansett. Tipper han har spredt ganske mange løgner om meg.
Ikke felles barn, så han driter langt i oss.
Tenkte gi han en frist til i morgen, ellers må jeg ringe polititet....
Fatter ikke at noen oppfører seg så dårlig

Politiet kan eskortere deg så du får hentet eiendelene dine. Been there, done that.

Hvordan gikk det?

Jeg sa fra at jeg ville kontakte politiet hvis ikke alle tingene mine var klare til henting - og dermed stod mesteparten klart. Men jeg ser jo nå at det fortsatt mangler litt - men er veldig usikker på om jeg orker å mase mere om det. Skulle gjerne hatt de siste tingene også, men er så fryktelig slitsomt og irriterende å måtte ramse opp alt som mangler hele tiden... vil ikke ha noe kontakt med han - så jeg prøver å finne utav hvor viktig de siste tingene egentlig er....

Jeg sa fra at jeg ville kontakte politiet hvis ikke alle tingene mine var klare til henting - og dermed stod mesteparten klart. Men jeg ser jo nå at det fortsatt mangler litt - men er veldig usikker på om jeg orker å mase mere om det. Skulle gjerne hatt de siste tingene også, men er så fryktelig slitsomt og irriterende å måtte ramse opp alt som mangler hele tiden... vil ikke ha noe kontakt med han - så jeg prøver å finne utav hvor viktig de siste tingene egentlig er....
Bare å sende melding hva som mangler, så slipper du å irritere deg i ettertid.

Hvordan går det med deg?

Takk, det går ganske greit... har ikke sendt han noen flere meldinger for å mase på det siste, har rett og slett ikke orket. Vært så deilig å ikke høre noe fra han! Men samtidig skulle jeg gjerne hatt det siste også..
Tenker jeg venter litt til og ser om jeg hører noe fra han... begynner å nærme seg termin med barnet han ikke vil ha noe med å gjøre så vi får se..

Back
Topp