Hjelp...er dette slutten??(OPPDATERING I INNLEGG NR. 29)

Tusen tusen takk for all støtte jenter! Det hjelper meg så utrolig mye! Nå har kameraten til mannen gått. Mannen har sittet hele tiden og vært søt mot meg. Men stakkars, han klarte så vidt å holde seg når kameraten sa (ordrett): Når må vel snart nummer 2 komme for dere? Det er jammen på tide".

Vi skal som sagt ringe til legen min i morgen, og jeg håper da at jeg bare, som flere av dere sier har en liten blødning, og at spiren er der. Men så er det noe jeg lurer på om noen kan svare på. En sånn måling, får jeg vite resultatet med en gang eller må jeg komme tilbake en annen dag for å få vite resultatet?

Hei...

Det som eventuelt skjer er at du må ta en blod prøve, vente par dager og ta en nye en for å sjekke stigningen..:Dette tar gjerne en uke ca...Så du må vente ja...

Selv har jeg blødd i alle svangerskapene mine, pluss nå...Med Casper blødde jeg MYE...Mer enn mensen...Hadde sterke smerter og hele pakka...Men jeg visste ikke at jeg var gravid da..[:-] Så den telles vel ikke helt...[8D]

Med Mathilda hadde jeg vel litt mer som spotting...Lite, men ble jo urolig...

Nå blør jeg omtrent som om det kunne ha vært mensen...Men nå har jeg noen ganger litt opphold, men for så å komme tilbake...
Kjenner ikke noen av smerter så det er lovende...

det legen min sa til meg i går var at blødningen kan komme av at morkaka fester seg bedre eller mer eller ja, ham kunne ikke helt si hva det kan komme av...

Håper det går bra med deg og at det du opplever nå er bare en harmløs blødning...

har du noe mer vondt???

Tusen takk for svar! Jeg har stikkinger i magen, men det har jeg hatt i ca 2 uker nå. Ikke noe nytt. Får bare ringe i morgen da og si at jeg vil ha en time og at de har tid til dette, og gå og vente. Vi håper jo inderlig at det bare er litt uskyldig blod, men føler også at jeg må være realistisk og si til meg selv at det også er en annen mulighet, men det er ikke lett.

ORIGINAL: stjernebarnet

Tusen takk for svar! Jeg har stikkinger i magen, men det har jeg hatt i ca 2 uker nå. Ikke noe nytt. Får bare ringe i morgen da og si at jeg vil ha en time og at de har tid til dette, og gå og vente. Vi håper jo inderlig at det bare er litt uskyldig blod, men føler også at jeg må være realistisk og si til meg selv at det også er en annen mulighet, men det er ikke lett.

Stikkinger eller tak har jeg da, men de er ikke vonde, heller mer ubehagelig...

Kan jo også være at det er livmoren som vokser og da sprekker gjerne de bittesmå årene i livmoren og kan også forårsake blødning...

Nei, det er ikke lett...Selv blir jeg like redd hver gang jeg er på do...Noen ganger bare renner det ut, men det skjer kun når det er en stund siden jeg var på do...Er jeg oftere er det mindre...Men kan jo ikke løpe på do annen hver minutt...

Jeg har hørt at når det kommer til SA, så bare vet du det...

Vi får håpe på det beste, og jeg er ganske så sikker på at du kommer inn til lege...

Men blør du ennå eller har det stoppet opp??

Håper det ordner seg!![:)] Ikke kjekt å gå å ikke vite om noe er galt...[&:]
Da jeg hadde SA hadde jeg masse magesmerter i tillegg til blødning.. Og bare visste at noe var helt galt..[&:]
Lykke til og håper alt er bra med spiren din! klem [:)]

Lykke til<3<3

Da har jeg vært hos legen, eller innom sykepleieren der. Vi tok en blodprøve, og hun fikk alle detaljene. Hun sa at hun skjønte at det var vanskelig å gå å tenke på dette, men at jeg måtte prøve å slappe av, og helst ikke gjøre så mye husarbeid/hagearbeid og sånt akkurat nå. Hun var veldig koselig. Jeg har gått til den samme legen hele livet, nesten, så hun vet hvem jeg er og sånn. Var litt godt. Så nå sitter jeg bare og prøver å slappe av og tenke gode tanker.

Tusen takk for alle lykkeønkninger og gode tanker jenter. Det betyr så mye!

bra du fikk snakket om det og tatt en blodprøve, så håper jeg det roer deg litt. Når får du svar da, og har du sluttet å blø ?

Hun visste ikke helt ennå, stakkars, var fullt kaos på kontoret. Jeg skulle ta blodprøve, en annen skulle ta en annen prøve, en tredje skulle betale og telefonen ringte i ett. Så hun spurte om hun kunne ringe senere når det hadde roet seg litt. Og jeg sa ja til det. Det er blitt mindre blod, men det er der fremdeles [8D]

Slapp godt av og bare ta det helt med ro[:)] Når du har så fantastisk mann så har han full forståelse at du ligger strekk ut[:)] Så krysser vi fingrene for at spiren klamrer seg fast og for at hun snart ringer deg opp og gir deg gode nyheter[:)]

Back
Topp