Hjelp...er dette slutten??(OPPDATERING I INNLEGG NR. 29)

stjernebarnet

Elsker forumet
Jeg oppdaget nettopp at jeg har blødd...begynte å kjenne det for litt siden, men har hatt en del utflod som føles likt, så tenkte ikke så mye over det. Men så skulle jeg på do for 5 min siden og da møtte sjokket meg..Det var blod i trusa, jeg vil si en del, var en ganske stor flekk, som hadde gått nesten gjennom buksa...[:(] Nå har jeg skiftet og sitter og føler på alt. Har ikke hatt så sterke smerter eller noe, men har begynt å kjenne det i magen, men aner ikke om det er skikkelig smerter eller om det er fordi jeg tenker på det hele tida...

Hva skjer?? Mister jeg??[:(][:(]

litt vanskelig å svare på det vennen, men har du sluttet å blø igjen ? Det er noen som opplever blødninger tidlig i svangerskapet og alt går bra, men det er fryktelig vanskelig å svare på for oss. En hcg prøve kan svare, som må taes over 2 omganger. Krysser alt jeg har for deg at lille spiren klorer seg fast [:(]

Huff, det hørtes ikke kjekt ut[:(] Du er vel for lite på vei til å få ultralyd. Men kanskje du skulle ringt legen og forklart situasjonen? Hold oss oppdatert.

Stor trøsteklem

Uff, så trasig [&o] Er jo dessverre ikke så lett å svare på.
Men ville nok gjort som de over foreslår og ta kontakt med legen, og be om å få måle hcg.
Krysser fingrene for at det er helt ufarlig!

Takk jenter. Jeg vet at det ikke er noe lett sprøsmål å svare på. Nå måtte jeg ringe mannen på jobb og be han hente lillegutt i barnehagen når han er ferdig på jobb, jeg føler ikke så mye for å kjøre å hente han akkurat nå.. vi ble enig om at siden legekontoret vårt stenger snart, ringer jeg med første mulighet i morgen for å sjekke, uansett om blødningene stopper eller ikke i løp av dagen i dag.

Mannen min er iallefall verdens skjønneste. Stakkars, han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg, og han har så dårlig samvittighet, for akkurat i dag skal en kamerat av han, som ikke bor i nærheten komme på middag, og her sitter jeg. Men han må jo bare komme siden vi ikke har fortalt det til noen. Men selv om huset ikke er ferdig ryddet og jeg ikke aner hva vi skal ha til middag, fikk jeg beskjed om å sette meg ned og slappe av.

Blir så glad av å lese at mannen din er omtenksom! Klarer ikke å forstå hvordan du har det nå, og ingen ting av det jeg kan si vil hjelpe... kjenner jeg får tårer i øynene...

Håper det går bra!!! Skal sende deg mange tanker!!! Og nyt den flotte mannen din som viser deg forståelse nå [:)]

Lykke til i morgen. Håper at spiren har klart og klamre seg fast[:)]

Snille søte mannen din[:)] Så god han er[:)] Han har virkelig forståelse[:)] Jeg ble skikkelig rørt jeg[:)] Mannen min er også så godhjertet og det er så godt å ha den tryggheten i forholdet[:)] Godt at du har god støtte i han nå når du går rundt i uvisshet.

Klem[:)]

Vet du hva jeg leste for litt siden. At det er ganske vanlig for gravide å blø ved mens tider rundt de første 4-6 ukene=) Så kan hende det er det du gjør=).

Uansett ønsker jeg deg lykke til! Håper alt er bra med spira!

Uffda, skjønner du blir redd..[&o]

Som Jaybird skriver så er det nokså vanlig å blø litt rundt da man skulle hatt mensen[:)]

Men det er nok bare en hcg-måling som kan gi deg svaret.. HÅPER virkelig at det var en helt uskyldig blødning, og at spiren sitter som støpt fortsatt[:)]

Lykke til - sender over en haug med styrkeklemmer

tvi tvi - fingre og tær er krysset for spira

åhhh[:(][:(]Jeg leste ikke tråden før jeg sendte deg pm!
Håper alt går bra!!
Håper spria klorer seg fast!!

Ønsker deg bare lykke til, og håper spiren din klamrer seg fast i 9 mnd.

ORIGINAL: ballah

Ønsker deg bare lykke til, og håper spiren din klamrer seg fast i 9 mnd.

krysser fingrene for deg!!

Sniker fra juli10
Koselg å se alle dere som blir gravide
Vile bare skrive at med min yngste som nå er ett år blødde jeg gjennom hele svangerskapet
Og det gikk veldig fint
Ble vettskremt selvfølgelig men ville bare sende noen trøste ord å si at det ikke trenger bety slutten:-)

Back
Topp