HJELP!! ENORME MAGESMERTER

HNR

Blir kjent med forumet
I dag våknet jeg i sju tiden av at jeg var ekstremt kvalm og veldig vondt i magen....

Pleier som vanlig da bare å stå opp og spise litt da går kvalmen som regel over.

Fortsatt helt utrolig vondt i magen. Kjennes som alt vrir seg om der inne....og er så redd for SA eller MA.

Føer at kroppen bare jobber med å støte ut noe der.... UFF er så bekymret.

Har noen noe råd...

Blør ingenting. Foreløpig. Sjekker hele tiden!!!

Er 10 uker i dag...

Har konstant vondt i hele mageregionen. Fra nedersst til øverst.

Har hatt en MA tidligere og orker ikke å miste igjen.

Jeg hadde ringt legen, så kan de komme med råd.

*lykke til*

Ring legen kjære deg, er ikke no særlig å gå å tenke på det hele tiden [&o]
ring legen og spør akkurat det du tenker, hør om det er mulig å få en ekstra UL for å berolige deg om at alt er bra.
Kjenner du igjen smertene eller er de anderledes enn MA smerter??

Ring legen eller lege vakta og få svar du :) håper bare det er den lille som vokser og gror :))

Jeg hadde ringt legen så slipper du å bekymre deg slik!! Forferdelig å gå og tenke på om det er noe galt. Hadde enormt store magesmerter sist svangerskap, måtte krølle meg sammen, ble kvalm, skalv og svettet. Men alt var fint så ikke vet jeg hva det var[:)]

Hadde kjempe sterke magesmerter i dag, men gikk over etter ca en time. Var da slik det pleier være med sterke menssmerter og løp på do hele tiden for å se etter blod. Men kjenner det igjen fra sist svangerskap, men går nesten ikke ann å la være å bekymre seg litt når smertene er så stoe.

Alt er sikker i orden, men ring legen så kan du få svar og slappe av litt

Skal på legevakten kl 17....

Gruer meg og er så lei meg :-/

Kjenner igjen smertene.

åh kjære deg!
magesmerter kan være så mangt! jeg hadde ekstreme smerter selv ved forrige svangerskap..hadde vondt på hele høyre siden ..så dem trodde det var blindtarmbetennelse! så jeg ble operert i uke 22 for det! men det var ingenting!! dagen etter operasjonen var smertene borte..[8|]ingen vet hva det kom av..så det MÅ ikke være noe heller..

Det ordner seg nok, skal du se!!![;)]

ring legen! høres ikke noe godt ut det der...skal ikke ha sterke magesmerter..

lykke til hos legen [:)] det er sikkert ingenting [:)] satse på at det er luftsmerter [:)]

Lykkw til hos legen:) Håper alt står bra til med den lille[:)]

Krysser fingrene!!!!

masse lykke til hos legen.. venter spent på oppdatering..

ORIGINAL: t0mmelise

masse lykke til hos legen.. venter spent på oppdatering..

Lykke til hos legen! Du skal se at det går bra [:)]

Åååå så koselig å komme hjem og se at alle bryr seg sånn :0)

Var på legevakten han begynte å prate om at jeg måtte ha spist noe jeg ikke tålte osv...og vrei det inn på helt andre ting. Så sa jeg at det er graviditeten jeg er bekymret for, smertene er nede i magen. Akkurat som om livmorhalsen åpner seg følte jeg...ettersom alt bare vrir seg i nedre mageregion og de mest intense smertene kommer med halvtimes mellomrom. Så sa han at er det noe galt så er det noe galt...da kommer det ut. Da klarte jeg ikke mer og tårene trillet, snørr og tårer hehe...uff det så sikkert skikkelig stakkarslig ut. Men klarte ikke holde inne, og fortalte han at slik er det faktisk ikke for forrige graviditeten min så hadde jeg akkurat like smerter og det endte med en MA. Ingen blod, ingenting kom ut bare fikk vite det tilfedlig på en ul.

Så da sendte han meg opp til gynokolog som hadde et par minutter til overs og så fikk jeg UL!! Hadde jeg ALDRI trodd jeg skulle få!!!

Kjempe nervøs opp i stolen og vips der lå fosteret og svømte og kosa seg. Perfekt strl.til 10 uker og den hadde vokst masse siden sist.

Har fortsatt kjempe vondt men da skal det vel være slik....håper det går over! Men ble iallefall MANGE kilo lettere...

FJOOO er så lettet og GLAD:-)

så utrolig godt å høre at det gikk bra =)

Håper allt går bra hos legen [:)] Du skal nok se det bare er livmoren som strekker seg, magesmerter rundt uke 10 er veldig normalt [;)] Hold oss oppdatert ;)

Back
Topp