*Maimamma*
Glad i forumet
Doen er tett - jeg trekker ned, hele skålen fyller seg med vann, så renner det sakte ned igjen, men papiret går ikke ned!! Mannen er bortreist, er det noen som VÆR SÅ SNILL har noen tips??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Turkisdilla
La vanne i springen renne lenge!!! og spyle... ( ordnet noen tette doer på den måten, som en snill hjelpende vekter på kjøpesenter)
ORIGINAL: Dobbeltmamma
ORIGINAL: Turkisdilla
La vanne i springen renne lenge!!! og spyle... ( ordnet noen tette doer på den måten, som en snill hjelpende vekter på kjøpesenter)
I springen? Har det noe med kloakken å gjøre?
ORIGINAL: Dobbeltmamma
Har ikke sånn sugekopp-greie, men skal prøve bøtte med varmt vann. Skal jeg putte dobørsten nedi, eller mener dere å stake med hpndtaket på dobørsten.
Tror det første jeg gjør er å ta på gummihansker....
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg anbefaler deg å ringe en rørlegger i morgen tidlig.
Ei venninne og jeg fikk en gang tett do, og smarte som vi var staka vi og brukte sånn sugekopp... DET skulle vi aldri ha gjort... Plutselig la vi merke til at hele gulvet på badet beveget og løftet seg når vi staket.., og hos han som bodde i leiligheta under rant det vann fra taket...[&o] Endte opp med at dem måtte grave opp utenfor og rundt huset ettersom rørene sprakk pga av alt trykket vi hadde påført dem under stakinga...
ORIGINAL: Sha
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg anbefaler deg å ringe en rørlegger i morgen tidlig.
Ei venninne og jeg fikk en gang tett do, og smarte som vi var staka vi og brukte sånn sugekopp... DET skulle vi aldri ha gjort... Plutselig la vi merke til at hele gulvet på badet beveget og løftet seg når vi staket.., og hos han som bodde i leiligheta under rant det vann fra taket...[&o] Endte opp med at dem måtte grave opp utenfor og rundt huset ettersom rørene sprakk pga av alt trykket vi hadde påført dem under stakinga...
[&:][&:][:-] det må ha vært et ekstremt dårlig hus!
sambo er nå rørlegger og han staker hvis han er på sånne drittoppdrag så det det skal da tåle såpas