Hjelp! Da blir det igangsetting ila uken som kommer

Lykke til :-D

Ble igangsatt i uke 41+3 (10 dager overtid) forrige svangerskap. Fikk ikke ballong, men tre runder med tabletter før det plutselig satte i gang for fullt. Tok 9 timer og 45 min fra de første merkbare riene til han var ute, så syns det var ganske effektivt til å være igangsettelse.

Denne gangen skal jeg settes igang ca i uke 38 om ingenting skjer av seg selv før det, av helsemessige årsaker som ikke er svangerskapsrelatert egentlig. Har jo blitt igangsatt før, så da vet jeg litt hva jeg går til. Gruer meg ikke :-)

Lykke til ALLE sammen som settes i gang denne uken :p Slapp av i siste innspurt så er dere i mål før dere aner :D

Sniker fra november :) Jeg ble satt i gang 12 dager før termin med førstemann. Det tok 25,5 timer fra jeg fikk pille til han var ute, men alt gikk bra med begge to! En fordel med å bli satt i gang er at de har full kontroll på hvordan babyen har det hele tiden. Så slipper man å lure på det underveis.

Lykke til :-D

Ble igangsatt i uke 41+3 (10 dager overtid) forrige svangerskap. Fikk ikke ballong, men tre runder med tabletter før det plutselig satte i gang for fullt. Tok 9 timer og 45 min fra de første merkbare riene til han var ute, så syns det var ganske effektivt til å være igangsettelse.

Denne gangen skal jeg settes igang ca i uke 38 om ingenting skjer av seg selv før det, av helsemessige årsaker som ikke er svangerskapsrelatert egentlig. Har jo blitt igangsatt før, så da vet jeg litt hva jeg går til. Gruer meg ikke :-)

Høres ut som en fin fødsel det :)

Jeg blir satt igang torsdag denne uken, på samme måte, med tabletter og er da 38+1. Det blir min tredje fødsel, men min første igangsatte, så er litt spent på hvor lang tid det vil gå. Er vandt til raske fødsler tidligere, men er godt forberedt på at en igangsatt fødsel tar lengre tid :)

Masse lykke til med din igangsettelse, nyt dagene før så godt det lar seg gjøre og spar mest mulig energi :D (lett å si, men vet det ikke er like lett i praksis, Hehe)

Lykke til ALLE sammen som settes i gang denne uken :p Slapp av i siste innspurt så er dere i mål før dere aner :D

Takk! :) Nå har jeg fått dag for igangsettelsen, det blir torsdag om to dager. Hjelpes! Rart å plutselig ha en konkret dag å forholde seg til!
Men skal bli godt å få han på utsiden nå <3

Masse lykke til til deg også nå siste tiden <3

Høres ut som en fin fødsel det :)

Jeg blir satt igang torsdag denne uken, på samme måte, med tabletter og er da 38+1. Det blir min tredje fødsel, men min første igangsatte, så er litt spent på hvor lang tid det vil gå. Er vandt til raske fødsler tidligere, men er godt forberedt på at en igangsatt fødsel tar lengre tid :)

Masse lykke til med din igangsettelse, nyt dagene før så godt det lar seg gjøre og spar mest mulig energi :D (lett å si, men vet det ikke er like lett i praksis, Hehe)

Det går nok helt fint. Og i og med at du har født to ganger før er jo sjansen stor for at det går fort selv om det er igangsettelse :-) Jeg fikk første tablett kl. 8 på morgenen, neste ca 12 og tredje ca 16, og litt over kl 17 begynte riene. Men fra 8-17 var det jo ingenting som var vondt eller slitsomt, da lå jeg kun og så tv, leste bok, var rundt og gikk osv. Husker sambo satt og så Dexter på iPaden.. Var fra 17.30/18.00 det slo til for fullt. Husker vi hadde på tv-en og ventet på Norske talenter kl. 19.30, for jeg tenkte vi kunne se det.. haha.. ble ikke det gitt!

Men til igangsettelse er det iallfall smart å ta med seg underholdning (nettbrett/pc, bok, håndarbeid osv.), for det kan bli mange timer med venting uten at du har vondt :)

Lykke til da!! bLir spennende å høre hvordan det gikk!

Nå har jeg fått første pille. Hadde kun 1cm åpning, så ikke veldig modent, men skal sjekkes igjen rundt 14, hååååper det har skjedd pittelitt mer da og at de kan få tatt vannet ila dagen en gang :) [emoji2]

Nå har jeg fått første pille. Hadde kun 1cm åpning, så ikke veldig modent, men skal sjekkes igjen rundt 14, hååååper det har skjedd pittelitt mer da og at de kan få tatt vannet ila dagen en gang :) [emoji2]

Heier på deg :-) jeg hadde ingen åpning eller tegn til veldig modning når jeg ble igangsatt. Så du skal se det plutselig skjer noe [emoji6]

Heier på deg :-) jeg hadde ingen åpning eller tegn til veldig modning når jeg ble igangsatt. Så du skal se det plutselig skjer noe [emoji6]

Ja, riene er hjertelig velkomne, hehe[emoji28][emoji4]
men prøver å forberede meg på at dette tar laaaang tid, så kan jeg heller bli positivt overrasket om det går fortere[emoji41][emoji23]

Back
Topp