Hjelp! Da blir det igangsetting ila uken som kommer

eia29

Flørter med forumet
Innleggelse nummer fire nå dette svangerskapet og kroppen er fullstendig ferdig!
Har egentlig 3 uker til termin, som er 16.06, men de vil sette meg i gang når jeg har bikket 38 uker, som er nå førstkommende onsdag. De skal sjekke livmorhalsen onsdagen, for så å legge en plan etter det. Merker jeg både gleder meg og gruer meg! Men det skal bli uendelig godt å bli ferdig nå![emoji173]️
Babyen vokser fint og har det bra, hodet er godt nede og har festet seg. Forhåpentligvis har jeg modnet litt også, krysser fingrene!
I og med jeg har født ukomplisert og raskt to ganger tidligere, samt at baby er stor nok vil de ikke vente noe lenger på grunn av min helse.
Er veldig spent da dette blir min første igangsatte fødsel, men satser på det går bra likevel[emoji4][emoji173]️

Andre som har født eller blitt satt i gang i uke 38?

Lykke til :)
Nå må du bare samle krefter til innspurten :p
Jeg har bare blitt satt i gang på dag 15 over termin, og dag 7 over termin. Aldri før tiden :)
Min siste igangsettelse gikk utrolig fort, intenst, og greit. Da hun lå i riktig posisjon i forhold til første gang jeg ble satt i gang. Rakk en stikkpille i kjeden så kom alt i gang med rier få timer etter i løpet av natta :D Fødte dagen etter på morningen rett over 7 :p Egentlig skulle jeg jo opp og få pille nr 2 kl.08.00

Ble satt i gang 10 dager før termin sist, pga lite fostervann. Hadde en veldig fin fødsel. Fikk tablett Nr 2 klokka 19;00 og etter det hadde jeg ganske tette rier hele veien. 00:30 var det 4 cm og 04:30 var lillegutt ute.
Men jeg var ganske moden før tablettene, så det kan vel ikke helt sammenlignes om man ikke er moden. Krysser fingrene for at du modner litt!

Lykke til :)
Nå må du bare samle krefter til innspurten :p
Jeg har bare blitt satt i gang på dag 15 over termin, og dag 7 over termin. Aldri før tiden :)
Min siste igangsettelse gikk utrolig fort, intenst, og greit. Da hun lå i riktig posisjon i forhold til første gang jeg ble satt i gang. Rakk en stikkpille i kjeden så kom alt i gang med rier få timer etter i løpet av natta :D Fødte dagen etter på morningen rett over 7 :p Egentlig skulle jeg jo opp og få pille nr 2 kl.08.00

Takk![emoji173]️ ja, denne uken blir det bare å samle krefter, er egentlig litt spent på hvordan det skal gå, for har egentlig ikke så mye å gå på.. men kroppen henter vel krefter fra uante steder når det kommer til fødsel, så det går nok greit. [emoji4]

Oi! Ja da gikk det fort![emoji28] håper det går like fort og greit for min del. Da er det nok større sjans for at kroppen holder ut[emoji4]

Ble satt i gang 10 dager før termin sist, pga lite fostervann. Hadde en veldig fin fødsel. Fikk tablett Nr 2 klokka 19;00 og etter det hadde jeg ganske tette rier hele veien. 00:30 var det 4 cm og 04:30 var lillegutt ute.
Men jeg var ganske moden før tablettene, så det kan vel ikke helt sammenlignes om man ikke er moden. Krysser fingrene for at du modner litt!

Høres jo ikke så ille ut det.[emoji4]
Mine fødsler som har startet av seg selv har vart i 4,5 og 2,5timer, så er litt spent og regner nok med det vil gå lenger tid å bli satt i gang.
Håper jeg har modnet i alle fall litt da, fikk inntrykk av at jo mer man hadde modnet jo bedre ville det gå. Kan visst fort ta tid om man er helt umoden.
Krysser fingre og tær for at modningen er godt i gang på onsdag[emoji4]

Lykke til! :)

Blir igangsetting uka etter for meg, så er spennende å følge med på dere andre som settes i gang - og høre hvordan fødslene har vært. :)

Ble satt igang uke 37+6 sist svangerskap og skal i teorien det samme denne gang. Det er på fredag. :) Bra de tar din helse på alvor. =)

Masse lykke til! Håper du får en fin fødselsopplevelse! Fins modningspunkter som det kan hjelpe på å massere, og en runde med mannen kan og modne godt, bare noen tips!

Masse lykke til! Håper du får en fin fødselsopplevelse! Fins modningspunkter som det kan hjelpe på å massere, og en runde med mannen kan og modne godt, bare noen tips!

Takk [emoji173]️:)

Litt vanskelig med en runde med mannen nå som jeg er innlagt og blir her til fødselen er over, så jeg får bare håpe modningen går fort av seg selv, Hehe![emoji23]

Back
Topp