hjelp..canon mp620?

vivvi86

Elsker forumet
noen som har denne? når jeg skriver ut bilder blir noen "stripete" må jeg rense og tilpasse skriverhodet for hver utskrift??[8|][8D]

ikke helt lur på denne maskinen jeg..

Jeg har også canon.. Tror den heter MP500...
Får av og til litt striper jeg også, men kun på veldig mørke bilder.. Skikkelig kjipt.. Den var dyr å. Men aner ikke hva som gjøres for å få det fiksa..

betalte litt for den ja! men første gang jeg brukte den måtte jeg tilpasse skriverhode... da ble utskriften helt flott... det var et svart kvitt bilde, men nå når jeg skulle skrive ut for andre gang på skriveren så ble det litt striper...[:'(]

Får kansje ta meg en tur på butikken å høre viss det ikke er noen som vet noe her først da..[:D][:D]

vi har mp780 opplever det samme, vi har renset den gang på gang noen ganger hjelper det andre ganger ikke. Noen sa det kunne fort komme hvis man bruker uorginale patroner men vi har prøvde det og orginalt og ser ikke forskjell. men vet at photopapiret har en del å si.

du kan jo prøve å rense det skader jo ikke å gjøre

vi spurte cannon en gang og fikk dette til svar av de ang striper:

sporadiske striper = tette dyser
fast m
ønster = feil papirtype i forhold til driver,
eller feil justert skrivehode

ORIGINAL: wipsy80

vi har mp780 opplever det samme, vi har renset den gang på gang noen ganger hjelper det andre ganger ikke. Noen sa det kunne fort komme hvis man bruker uorginale patroner men vi har prøvde det og orginalt og ser ikke forskjell. men vet at photopapiret har en del å si.

du kan jo prøve å rense det skader jo ikke å gjøre

vi spurte cannon en gang og fikk dette til svar av de ang striper:

sporadiske striper = tette dyser
fast m
ønster = feil papirtype i forhold til driver,
eller feil justert skrivehode

Takk for fint svar!![:)] sikkert papiret så har gjort det denne gang..[&:] brukte sånn fotopapir fra europris... hehe

Jeg bruker bare originale blekkpatroner, og fotoark kjøper jeg hos elkjøp..
Trodde det skulle være bra kvalitet da...

Back
Topp