Hjelp! Blod på papiret 9+5

DisneyLover

Forelsket i forumet
Hadde nettopp blod på papiret med to små klumper i. Var på do igjen 5 min etterpå, da var det såvidt en antydning til litt lyserosa på papiret? Var på tul og fikk se hjerteaktivitet for 2 uker siden, men kjempe skummelt med blod!!!!
Bør jeg engste meg?

Håper det er harmløst! Det at det ga seg såpass fort, høres ut som et godt tegn i mine ører.

Men, hvis du er veldig bekymret, kan du kontakte lege og spørre pent om mulighet fir henvisning til ny UL. Eller, så kan man jo dra privat, evt. Ofte bedre å vite sikkert enn å gå rundt å bekymre seg i ukesvis.

Jeg fikk en klump som var prikk lik en baby når jeg var 9+0, blødde ikke kun lyserosa utflod. ringte legevakten og fikk komme inn så jeg slapp å vær panisk til mandag. Fikk se en sprell levende baby og henvisning til enda en tidlig ul. Var der på torsdag 11+3 og fortsatt en sprell levende baby ;) å si at du ikke bør engste deg eller ikke blir feil , men det behøver ikke å bety noe negativt. Enig med glab80 om ul :) krysser fingrene for dere ❤

Last edited:
Jeg hadde også en blødning rundt uke 9-10, dro på legevakta og ble henvist til TUL på sykehuset. Der fikk vi se en aktiv liten baby :-) gynekologen på sykehuset sa at det er mange som blør litt i starten av svangerskapet. Så det behøver ikke å være noe negativt :-)

Back
Topp