Hjelp!! Blir telefonterrorisert!

Åh ja! Få høre! Kanskje det er samme person.. Merkelige greier...

+256 begynnte nr på, så da er d sikkert ikke samme person. Men de har ringt flere ganger, og vi kjenner ingen som er i utlandet. Har vanskelig for å tro at de kan ringe feil sååå menge ganger på rad..

ORIGINAL: Hebra

+256 begynnte nr på, så da er d sikkert ikke samme person. Men de har ringt flere ganger, og vi kjenner ingen som er i utlandet. Har vanskelig for å tro at de kan ringe feil sååå menge ganger på rad..

NETTOPP!! Det er jo det jeg og tenker.. Og om han ikke skjønner at han har ringt feil når han har ringt 50 ganger, så er han DUM!

Men er stilt nå.. Kanskje de har natt i Irak, eller kanskje han har gitt opp?? [:D]

ORIGINAL: Hebra

Får tlf. fra Uganda du da.....

Eller også noen som bruker disse ringekortene som selges over hele verden nå, som man ringer med til ett gratisnummer. Noen ganger når jeg har ringt til Algerie med de, så havner jeg i Tunisia og alltid hos samme familien... Og det kan skje flere ganger på rad, da. Jeg har forsøkt å sjekke ved å ringe nummeret til min exsvigermor med tunisisk landkode, og da kommer jeg til ett nummer som ikke er i bruk. Så det er ikke jeg som slår feil heller.

ææææææææææææ[&:]

IRAK!!!?[&:]

jeg ville ha fått panikk!!![&:]

engang så fikk jeg en tom mld fra nr:222 (kun det)

det var når di folka sku bombe oss pga tegningen...

kan tro jeg var redd!! tok dyrene å pakka å dro hjem til tryggheten hos mamma[&:][:)]

det er ukjent id, og jeg rekker aldri å ta telefonen, har rukket det 2 ganger men da har det ikke vært noen som gidder å prate i den andre enden, bare legger på...[:'(]

Samme skjer her!

Skjult id, og varierer fra 5 til 10 tapte HVER DAG!!! Begynner i 09.30 tiden og gir seg ca 15.00...
Tenkte kanskje det var innpaaslitne selgere, eller "x-svigermor-paa-fylla-igjen", men de gangene jeg tar den er det heeelt stille i andre enden...
Blir saa [:@][:@][:@] 

-Ekkelt aa hore det skjer flere!!!

ORIGINAL: Klovnine

Vet dere at det finnes lugubre selvskaper som omdirigerer telefonnummre gjennom andre land får så i ringe noen å suge telefonkontoen tom for penge?? Det kan være slikt det er snakk om

Ja, har hørt om noe sånt..[8|]
Lugubre greier ja...

noen som driver å ringer meg hver dag fra ett nr som begynner slik:+34
12 tall tilsammen...[&:]

ORIGINAL: Meya

Eller også noen som bruker disse ringekortene som selges over hele verden nå, som man ringer med til ett gratisnummer. Noen ganger når jeg har ringt til Algerie med de, så havner jeg i Tunisia og alltid hos samme familien... Og det kan skje flere ganger på rad, da. Jeg har forsøkt å sjekke ved å ringe nummeret til min exsvigermor med tunisisk landkode, og da kommer jeg til ett nummer som ikke er i bruk. Så det er ikke jeg som slår feil heller.

Hmm.. Merkelig! Har aldri hørt om slikt.. Men det kan jo være tilfelle.. At uansett hva han ringer, så havner han hos meg. Men tviler egentlig.[8|]

ORIGINAL: kjersti1234

noen som driver å ringer meg hver dag fra ett nr som begynner slik:+34
12 tall tilsammen...[&:]

Du kan gå på retningsnummer.no å sjekke hvor det kommer fra.
Creepy!![8|]

ORIGINAL: hvitbeis

ææææææææææææ[&:]

IRAK!!!?[&:]

jeg ville ha fått panikk!!![&:]

engang så fikk jeg en tom mld fra nr:222 (kun det)

det var når di folka sku bombe oss pga tegningen...

kan tro jeg var redd!! tok dyrene å pakka å dro hjem til tryggheten hos mamma[&:][:)]

Ååå fisj!! Da hadde jeg og blitt skremt!![:o] Godt å ha mamma da.. [:)]
Så rart med et 3sifret nummer da..[&:]

Ja, jeg ønsket meg hjem da jeg ble drapstruet under den tiden med de tegningene og. Jeg er aldri redd for meg selv, for jeg har levd med trussler i mange år, men jeg tenker på ungene mest av alt.

3-sifret kan være fra disse sidene hvor man kan sende gratis sms, der folk feks selv kan sette en avsender de vil, og så skriver de bare 222. Men det rare er jo at meldingen var tom, fordi som regel på disse gratissidene så godtar de ikke at man sender tomme meldinger.

Men jeg tror nok neppe det var noe å være redd for, eller at den skulle være fra noen skumle "terrorister" [:D][:D][:D]

Johooo!! Har ikke hørt fra han siden i gårkveld!! En døgnflue...?[;)]

skjønner at du syns det er ekkelt ja! Uff!

Back
Topp