hjelp bleier

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Neeei, 2 morninger på rad har A tissa igjennom bleie så nå bruker vi 2'er bleier. Hu var 1mnd i går 4200g 55 lang og bruker 50/56 i klær.. uff så fort tia går. Vræl - jeg vil ha en nyfødt baby igjen jeg. :p

Ja tiden går fort, her er vi å på str 2 på bleiene.. bruker noe 50 enda, men mest 56..

Hvilken bleier bruker dere da?
Her går det fortsatt i nr 1 til pampers, Sindre veide 3745 forrige fredag og bruker 50/56 enda. Vi har hatt noen få uhell, men tror det er mest fordi vi har satt bleia for løst på. 

har både libero og pampes - kjøper pampers når vi handler på coop og libero når vi handler på kiwi :P jeg husker ikke om det var samme bleia jeg brukte når hu tissa igjennom, nå fikk jeg noe å tenke på.

Her har vi brukt nr.2 i godt over en uke. Pingsen er 3 uker i morgen, veier 4670gram og bruker str 62 i klær. Tisset utfor nr1 fra fødselen av så og si. opp mot 7-8 klesskift til dagen. Puh... 

Her har vi brukt libero 2'er i over en uke allerede. Syns de passa bedre, og dekket litt mer ;-)

Her har vi brukt libero 2'er i over en uke allerede. Syns de passa bedre, og dekket litt mer ;-)

De vokser så fort, begynte nesten å grine i går... 1mnd allerede..

fru Tronrud skrev:
De vokser så fort, begynte nesten å grine i går... 1mnd allerede..

her er snuppa 4 uker i morra.... tiden går litt for fort syns jeg :-(

Hehe, og jeg som allerede har begynt å glede meg til begge barna blir voksne og flytter ut av huset! I allefall tenkte jeg den tanken et par ganger i dag da toåringen var syk og hjemme fra barnehagen og kjempegrinete og trassig - og babyen hylte, og jeg prøvde å blidgjøre dem begge, med søvnunderskudd og uten å ha hatt tid til å dusje, spise mat selv eller andre nødvendigheter...

angara skrev:
Hehe, og jeg som allerede har begynt å glede meg til begge barna blir voksne og flytter ut av huset! I allefall tenkte jeg den tanken et par ganger i dag da toåringen var syk og hjemme fra barnehagen og kjempegrinete og trassig - og babyen hylte, og jeg prøvde å blidgjøre dem begge, med søvnunderskudd og uten å ha hatt tid til å dusje, spise mat selv eller andre nødvendigheter...

Å, jeg kjenner den av og til jeg også ;-)
Når jeg er kjempesliten, har lyst på en lang dusj og er sulten, da gleder jeg meg til minsta er 18. For da er hu flytta ut, og vi kan nyte "pensjonisttida" ;-)

Back
Topp