Hjelp blødning..

Huff, jeg aner ikke hvor mye det skal stige og hva som kan regnes som normalt. Hva sa legen? Om det var grunn til bekymring, ville han vel ha deg inn igjen til kontroll?

Ja skal dit over helgen også, laang helg!! :( Han virket litt uvitende om hele svangerskapsgreiene, men sa at det kan gå begge veier. Håper han kan henvise meg til tidlig ultralyd :/ det skal visst stige (trodde jeg) med dobling 2. Hver dag, men så poster Lavendel81 noe her nå som sier noe annet da så det var jo kult :)
 
Ja skal dit over helgen også, laang helg!! :( Han virket litt uvitende om hele svangerskapsgreiene, men sa at det kan gå begge veier. Håper han kan henvise meg til tidlig ultralyd :/ det skal visst stige (trodde jeg) med dobling 2. Hver dag, men så poster Lavendel81 noe her nå som sier noe annet da så det var jo kult :)

Huff, blir en lang og hard helg ja! Ja, det hun la ut var absolutt veldig oppmuntrende!!!:-D Har du mulighet for privat UL i helgen kanskje? Bor du i nærheten av et Volvat-senter?
 
Huff, blir en lang og hard helg ja! Ja, det hun la ut var absolutt veldig oppmuntrende!!!:-D Har du mulighet for privat UL i helgen kanskje? Bor du i nærheten av et Volvat-senter?

Ja veldig lang.. :(

Nei dessverre, men tenkte å ta en tur til privat ila uken da.. :eek:
 
Håper alt går bra <3 når jeg hadde sa i september var det som en litt kraftig mens med smerter i korsryggen. Det sluttet ikke å blø, lettet ikke heller innimellom og hele tiden frisk blod. Så det er lov å håpe å krysse fingrene! håper du kan få kommet inn til privat allerede på mandag!
 
Jeg hadde også en SA i november. Blødde masse og hadde mye smerter. Jeg bare visste at det var SA. Masse koagler også. Krysser fingrene for positivt svar til uka :Heartpink:Heartpink
 
Så bra
Jeg har også hatt hen blødning, men det var dagen før jeg hadde TUL, og der så vi et lite vesen med hjerte, og som hadde en liten bevegelse, noe som var uvanlig ifølge legen.

Tror min blødning kom av en alt for slitsom helg, så er bare å ta livet med ro fremover
 
Back
Topp