LilleFighter2016 Forelsket i forumet Desemberskatter 2016 8 Jan 2017 #1 jeg har Cybex aton q sete til min lille prinsesse. Men jeg finner ikke trille eller understell å bruke til den. Noen som vet?
jeg har Cybex aton q sete til min lille prinsesse. Men jeg finner ikke trille eller understell å bruke til den. Noen som vet?
Tofus Elsker forumet Desemberskatter 2016 8 Jan 2017 #2 Har maxi cosi og har babyjogger, trodde det understellet hadde fester til flere typer bilseter men er usikker.
Har maxi cosi og har babyjogger, trodde det understellet hadde fester til flere typer bilseter men er usikker.
Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016 8 Jan 2017 #3 Ja har dem ikke adapter til forskjellige understell? Jeg har maxi cosi og emmaljunga edge duo og har bare adaptere til stolen.
Ja har dem ikke adapter til forskjellige understell? Jeg har maxi cosi og emmaljunga edge duo og har bare adaptere til stolen.
LilleFighter2016 Forelsket i forumet Desemberskatter 2016 8 Jan 2017 #4 Jeg har simo vogn fra 2009. Men adaptere til bilstolen jeg har passer ikke til det understellet.