Hjelp.....?? Bilderedigering...

TePa

Elsker forumet
Vi var til fotograf med minstemann da han var ett år, så klarte jeg å bestille feil bilde til mammaen min (jeg bestilte "liggende", hun må ha det "stående" for at det skal passe sammen med de andre 6 barnebarna)

Jeg har det i original format, men patrick har så mye sår i ansiktet og det er litt for mørkt. Fotografen har redigert det, men bare i en størrelse som gjør at jeg ikke kan fremkalle det selv og få det klart. Fotografen får jeg ikke tak i....

Så siden det er så mange som er flinke med bilder her inne lurte jeg på om noen kan hjelpe meg litt med de sårene og muligens litt med fargen og få det fint skjært for å være "stående" isteden for "liggende". Skal selvsagt betale for det, for nå er jeg ganske desperat etter å få det [&:]

Her er bildet, om noen vil hjelpe meg kan jeg sende det på mail i full størrelse [;)]

kan hjelpe deg jeg send det på vinterkyss@gmail.com

Tusen takk, du er grei [:D] bildet er sendt på mail [;)]

ORIGINAL: ..christine..

da tror jeg du må rope på tryll eller skjønningene[;)]

DYTT[:D]

Nydelig bilde foresten

Var heldig og fikk litt hjelp ja [:D]

Takk for det. Er ett år siden det bildet er tatt, ser han har vokst litt siden den gang ja [:)] Kjempe flotte bilder av Felix også!

ferdig.bildene sendt

legger ut et av dem,ikke tid til mer,snart natta her.:)

Igjen, tusen takk Tryll! Vi er kjempe fornøyde [:)]

Jøsses - så fint det ble! Altså det var jo det da [;)] Men så bra redigert også!

Nydelig liten gutt! [:D]

ORIGINAL: Vand

Nydelig liten gutt! [:D]

Takk for det [:)] er jo som sagt 1 års bildet det her, så har vokst litt siden den gang [;)]

Back
Topp