Hjelp, bikkja mi blir ikke bra!!

vimsemams

Elsker forumet
Vi flytta hit i august og rundt den tida begynnte hunden min å bli veldig dårlig i magen. Han bæsjer stort sett rennabæsj, og hvis det er litt fastere så er det enten litt gult eller grønnt.

Han spiser Royal canin og det har han spist siden han begynnte å spise hos oppdretter.
Han er nå 1 og halvt år, litt mer da, for han fyller 2 år i april.

Og istad hørte jeg en lyd, hørtes ut som han spydde, og når jeg kom ned, så lå det en brun dam på gulvet. Men hvis det er spy.... hvorfor lukter det bæsj da????[&o]

Det har hendt en gang før at han har spydd, og at jeg var omtrennt sikker på at han rett og slett hadde spydd bæsj...[X(]

Blir så bekymra[8|]

Han har fått markkur, og gått på zoolac pasta for å stabilisere miljøet i magen. Han har fått alle vaksinene sine av de han skal ha til denne alderen. Han har i det siste spist masse ris og fiskeboller. Det eneste vi har gjort annerledes de siste dagene er at han i går fikk ris og litt kylling (og ja det var skinn på kyllingen, men han har jo ikke reagert på det før) og han spiste av maten til katta i går. Hender seg at han sniker seg til det av og til, men han pleier jo ikke å spy bæsj for det...[&o]

Hjeeeelp..!![&o]

Hadde gått til dyrlegen jeg. Høres jo ikke godt ut for hunden akkurat...

God bedring til bikkja

ORIGINAL: kosekua

Ta hunden med til vetrinær!

Funker det ikke med vanlige tips mot diare på en hund... har de gjerne fått betennelse i tarmen og da må du til veterinær. 

Sist vi var til dyrlege så fikk vi markkur og zoolac, beskjed om fiskeboller/kylling og ris.
Og han ble jo litt bedre. Men akkurat dette hadde jeg ikke forventa da[&o]
Han begynnte å spise foret sitt igjen også, han ville ikke ha det før. Så har han fått litt fiskeboller og ris innimellom, ettersom det er lettfordøyelig og han er så glad i det.

Venter på å høre fra dyrlege nå.

Ja, man kan faktisk spy avføring, det har faktisk et navn. Husker det ikke i forbifarten.

Men ihvertfall er det et tilfelle for din del, så bør du oppsøke en vetrinær.

Back
Topp