Hjelp (bergensere)

tipp

Forumet er livet
Skal gifte oss august neste år og har ennå ikke funnet noe lokale.
Vi skal styre alt selv, så sånn lokale som alt er innkl i prisen,skal vi ikke ha.
Vi skal kjøpe og lage maten selv. Musikk og alt det der skal vi ordne selv.

Vi mangler bare ett lokale og gjøre alt det der i. Helst i loddefjord området. laksevåg fyllingen går nok det og.
Kan være vi skal gifte oss i Åsane kirke, så ma ha noen tips der og.

Har vært mye på nettet og sett litt,men finner ikke noe.

Det må være fint selvfølgelig, og romme rundt 70-80 pers.

Jeg tenker da på Klubbhus og sånne ting.

Noen som kan hjelpe????[:)]

hmmm, jeg skal se meg litt rundt for deg. Jeg bor i øygarden selv, vi skal også gifte oss i august 08, men vi har kirke/lokalet osv klart. Vi skal også gjøre det meste selv

ORIGINAL: Thothamon

http://www.fanacatering.no/

jamen, er ikke det sånn at de styrer med maten hvis man leier lokalet der? Vi ønsker å styre alt selv. Og det kan man ikke hvis man leier hos lekkerbisken,legeneshus ol

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hmmm, jeg skal se meg litt rundt for deg. Jeg bor i øygarden selv, vi skal også gifte oss i august 08, men vi har kirke/lokalet osv klart. Vi skal også gjøre det meste selv

Så gøy[:)] Skal dere holde det der ute og da eller? Vi skal hode det i loddefjord området eller Åsane. Har ikke bestemt oss[&:] Så langt er vi kommet i planleggingen[8D]

dytter

ORIGINAL: Lissyjane

jeg tror de har et samfunnshus i loddefjord...jeg var i en komfirmasjon i vadmyra

Hvordan var det da? Var det fint?Egner det seg til bryllup

Det mulig å leie det lokalet ved siden av loddefjord kirke, der feiret jeg konfirmasjonen min, lokalet tilhører kirken, er der de har søndagsskole osv, er også ett lokale nede i selve loddefjord som boretslagkontoret leier ut, der hadde mamma bryllupet sitt, Så er det ett lokale rett over askøybroen som er kjempefint, det heter Havna, der var jeg i bryllup i august,det var veldig fint! Broen er jo gratis nå, så da er det ikke så dyrt å kjøre til askøy mer=)

ORIGINAL: VokserOGgror

Det mulig å leie det lokalet ved siden av loddefjord kirke, der feiret jeg konfirmasjonen min, lokalet tilhører kirken, er der de har søndagsskole osv, er også ett lokale nede i selve loddefjord som boretslagkontoret leier ut, der hadde mamma bryllupet sitt, Så er det ett lokale rett over askøybroen som er kjempefint, det heter Havna, der var jeg i bryllup i august,det var veldig fint! Broen er jo gratis nå, så da er det ikke så dyrt å kjøre til askøy mer=)

Hmmm, det på Askøy høres fristende ut[:)] Tusen  takk for tipset.

[:)]
ORIGINAL: tipp

Hvis jeg var deg ville jeg satset på Havna[;)] Er skikkelig koselig der. Hvis du vil, så kan jeg skaffe nr til de som leier ut, så kan du ringe de og avtale en visning av lokalet

Hørt at havna på askøy skal være bra jeg også, men aldri vært der selv.. Om du skal ha alt selv, så har de fæsterhuset www.kjøkkelvik.no ellers var jeg i bryllup i varegg sitt lokale Badstuen, kan også anbefales[:)]

har tre forslag.. 1. fana golfklubb, där va vi på bröllopsfest i fjor.

2. meninghetshuset til laksevåg kirke, där hade vi dåpsfesten.

3. en lokale vid siden av laksevåg kirke, ( tillhörer ikke) väldigt fint vitt stort hus med hage. som dem leier ut. vet ikke vem som leier de ut, men kan sikkert finne ute av de om du vill..?

ORIGINAL: lille vims

Hørt at havna på askøy skal være bra jeg også, men aldri vært der selv.. Om du skal ha alt selv, så har de fæsterhuset www.kjøkkelvik.no ellers var jeg i bryllup i varegg sitt lokale Badstuen, kan også anbefales[:)]

har alt hørt med fæsterhuset. de var jo da selvfølgelig opptatt[:'(] men de hadde ikke fått depositumet av de ennå, så det kan være det er et lite håp likevel[:D]

[:)]

Hvis jeg var deg ville jeg satset på Havna[;)] Er skikkelig koselig der. Hvis du vil, så kan jeg skaffe nr til de som leier ut, så kan du ringe de og avtale en visning av lokalet

ja, det hadde vært kjempefint om jeg kunne fått det[:)]

ORIGINAL: emilieogmamma

festlokalet i alvøen, men aner ikke noe om kontaktpers eller noe, men det er stort, og må jo bare være det perfekte stedet for bryllup

Er det det med idrettsparken du mener?

Vi hadde bryllupet på hitland gjestegård. Ca 5 minutter fra Åsane gamle. Giftet oss i nabokirken faktisk. Der er maten inkludert da, men ganske rimelig. Vi betalte ca 1000kr per gjest, og da var lokkalleie, pynt, treretters, servering og vin til maten inkludert. Kjempenydelig lokale! En gammel låve som er bygget om. Tømmerhus. Du får hele huset til disp. Kunne ikke vært mer fornøyd!

ORIGINAL: Fru Oreo

Vi hadde bryllupet på hitland gjestegård. Ca 5 minutter fra Åsane gamle. Giftet oss i nabokirken faktisk. Der er maten inkludert da, men ganske rimelig. Vi betalte ca 1000kr per gjest, og da var lokkalleie, pynt, treretters, servering og vin til maten inkludert. Kjempenydelig lokale! En gammel låve som er bygget om. Tømmerhus. Du får hele huset til disp. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Ja, har faktik vært i tankene det huset. Har vært rett innom og bare det lille jeg fikk se da, var kjempe koseli. Men....tror vi skal ha det sånn at vi styrer selv. Men takk for tipset[:)]

Der var jeg og hentet en som hadde vært i bryllup en gang og så kjempekoselig og romatisk ut der!

Ja, har faktik vært i tankene det huset. Har vært rett innom og bare det lille jeg fikk se da, var kjempe koseli. Men....tror vi skal ha det sånn at vi styrer selv. Men takk for tipset[:)]

Vet at flere av de store borettslagene i Åsane - Sælegrend, Prestestien og Toppe har utleielokaler. Det i Sælegrend heter Gården og er ganske fint!

Foresten tror jeg morild kafe leier ut til slike ting også.
Vet hvertfall at det har vært bryllup og forskjellig der..Søk på google eller gulesider om du finner noe.
Det er i hordvik. Bor rett oppenfor der..

Back
Topp