Hjelp! Bekymret!

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Som den testetøsa jeg har blitt så har jeg selvfølgelig testet i dag også, å klart å bli bekymret! Er 16 dpo i dag (4+2). Synes billigtestene har fin økning (tror jeg), men blir bekymret for cb plus testene!
Her er billigtestene, øverste er fra 13 dpo, de to neste er 14 dpo, nest siste er 15 dpo å den siste er fra i dag:
ImageUploadedByBV Forum1416729761.661703.jpg
Og her er cb testene mine, øverste 14 dpo å nederste 16 dpo:
ImageUploadedByBV Forum1416729822.048058.jpg
Skulle ikke dagens blitt sterkere? Forventet dobling av hcg i dag...
Er det grunn til bekymring?

Hvis du ser på kontrollstreken på clearblue testene så vil du se at også den er svakere på den nederste enn på den øverste, så jeg tror det bare er fargestoffet i testen som er litt annerledes? Du har jo kjempeflott stigning på billigtestene, så jeg tror du kan slappe helt av:)

Gullskatt juli12:)

Hvis du ser på kontrollstreken på clearblue testene så vil du se at også den er svakere på den nederste enn på den øverste, så jeg tror det bare er fargestoffet i testen som er litt annerledes? Du har jo kjempeflott stigning på billigtestene, så jeg tror du kan slappe helt av:)

Ja, det la jeg ikke merke til! :P takk for betryggende svar! :) skal prøve å slappe av nå! :) spottet jo også i 8 dager i strekk, men det ser ut til å ha gitt seg nå! :)

Ja, det la jeg ikke merke til! :P takk for betryggende svar! :) skal prøve å slappe av nå! :) spottet jo også i 8 dager i strekk, men det ser ut til å ha gitt seg nå! :)
Så bra det har gitt seg!:) Vet alt om hvor lett man bekymrer seg nå de første ukene...:-/ Krysser fingre for deg:)

Så bra det har gitt seg!:) Vet alt om hvor lett man bekymrer seg nå de første ukene...:-/ Krysser fingre for deg:)

Huff! Ja, blir jo helt tullerusk av å være gravid! :P Spesielt når det er for aller første gang!
Tror jeg skal ta en pause me testingen nå å prøve å nyte dette istedet! ;) takk for at du krysser fingrene! :)

Første jeg tenkte der var også fargestoffet, slik Jubbu85 sier :)

8g billigtesten fra i dag var jo veldig fin og sterk, så prøv å ikke tenke så mye på det. Lønner seg ikke å bruke de som indikasjon på hcg nivå ;)

Krysser fingrene for at spira klorer seg fast til termin :)

Første jeg tenkte der var også fargestoffet, slik Jubbu85 sier :)

8g billigtesten fra i dag var jo veldig fin og sterk, så prøv å ikke tenke så mye på det. Lønner seg ikke å bruke de som indikasjon på hcg nivå ;)

Krysser fingrene for at spira klorer seg fast til termin :)
Godt at fler ser det! :D vet jo alt dette selv, men man blir jo litt blind på egne tester! Så nå skal jeg la de få ligge i fred! :P hehe!
Tusen takk! Det håper jeg også! <3

Back
Topp