Hjelp... Barneseng

Stubben

Forelsket i forumet
Hei!
Snuppa, på snart 4 år, skal få ny seng på det nye rommet sitt. Spørsmålet er hvor jeg kan kjøpe ei fin seng??? Har sett litt på Skeidar, Bohus, Møbelringen og Ikea, men har liksom ikke funnet noe... Tenkte mer på ei litt fin/morsom seng, helst 75x200 (evt.170 lang). Noen som vet om en nettbutikk eller noe som selger senger?? [:D]

www.kidsroom.no [:)]

www.ikea.no
[:)] ikke dyre heller.)

Takk for tips! [:D][:D]

Bare å komme med flere forslag, skal se på alt jeg. [:D]

jeg vet ikke om jeg vil anbefale deg å handle på barnerommet.no. jeg kjøpte seng til gutten min der i begynnelsen av denne mnd. pengene er trekt fra konto,å jeg hører ingenting.....har sendt mail og prøvd å ringe de,men får ingen respons[&:] er det noen andre som har handlet der? virka jo seriøst,men nå er jeg stygt redd for at jeg har blitt lurt[8|]

ORIGINAL: har du hørt

jeg vet ikke om jeg vil anbefale deg å handle på barnerommet.no. jeg kjøpte seng til gutten min der i begynnelsen av denne mnd. pengene er trekt fra konto,å jeg hører ingenting.....har sendt mail og prøvd å ringe de,men får ingen respons[&:] er det noen andre som har handlet der? virka jo seriøst,men nå er jeg stygt redd for at jeg har blitt lurt[8|]

Oj da...!! Ikke bra[&:] Har ikke handlet der selv,har bare titta der.Får du ikke kontakt med dem i det hele tatt?

ORIGINAL: Daizy

ORIGINAL: har du hørt

Oj da...!! Ikke bra[&:] Har ikke handlet der selv,har bare titta der.Får du ikke kontakt med dem i det hele tatt?

nei,fikk ikke svar på mail,åtelefonen tar de ikke[&:]kommer til svarer. har lagt igjen beskjed,men d hjalp visst ikke.

Back
Topp