Hjelp barne mitt har:

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Bilde tråd :D håper på mange kjekke bilder her :) så hva har barnet ditt gjort?

Hjelp barnet mitt har tegnet på den nye gulvet med sprittysj :o

ImageUploadedByBV Forum1442418390.433901.jpg

Våknet opp en morgen til at treåringen hadde tegnet med tusj i tegneboka si - og på gulvet. :( Som dere ser har vi fortsatt ikke fått det vekk. Må sikkert fram med pussepapir. :P
ImageUploadedByBV Forum1442419846.603501.jpg

Åneeei! Uff, så trasig! :p Det ble litt jobb å sope opp alt eller?

Hadde heldigvis støvsugd like før, så støvsugeren ser du ligger der, så jeg ba han sitte stille og støvsugde rundt han først - da gikk det rimelig greit ;)

Jentungen her har heldigvis gjort veldig lite slike ting *bank i bordet og krysser fingrene for at neste blir som storesøster*. Men hun satt så fint å fargela med tusj en gang, så snudde hun seg mot meg, men bare i et sekund. Men øynene mine fikk med seg at det var noe som ikke stemte. Så lurte jeg på om hun kunne snu seg tilbake, men nei, hun kunne ikke det. Når jeg endelig fikk snudd henne og fjernet hendene hun hadde foran ansiktet så hadde jeg plutselig fått en liten kar med grønt skjegg av tusj :p

Men har barn i familien som har malt soverommet med neglelakk, bruk de flotte store arkene (tapeten) som henger på veggen for å lage kunst på osv :p

33b5f4feac6627a52e24227f82348569
kanskje litt vansklig å se, men dette er døra til stua vår. Fult av tegninger med penn..! Det er min feil da. Jentene ble så inspirert når jeg brukte penn på ene lista for å markere hvor høy dem var blitt:p så da måtte jo dem dekorer alle dører å lister i 1 etg......

Back
Topp