Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe godt det er flere med farge på gulvetVåknet opp en morgen til at treåringen hadde tegnet med tusj i tegneboka si - og på gulvet.Som dere ser har vi fortsatt ikke fått det vekk. Må sikkert fram med pussepapir.
Vis vedlegget 136371
Hehe godt det er flere med farge på gulvet![]()
Prøvd med sprit/parfyme/neglelakkfjerner?Bilde trådhåper på mange kjekke bilder her
så hva har barnet ditt gjort?
Hjelp barnet mitt har tegnet på den nye gulvet med sprittysj
Vis vedlegget 136369
Hehe ja tviler ikkeDet blir nok mer med årene.![]()
Nei men takk for tipsPrøvd med sprit/parfyme/neglelakkfjerner?
Vær litt forsiktig med neglelakkfjerneren pga den kan matte ned litt...
Åååh ojdaVis vedlegget 136409
... her en kveld fant han askebøtta mor hadde glemt å gå ut med. Jeg var på naborommet og satte i oppvaskmaskin...
Vis vedlegget 136409
... her en kveld fant han askebøtta mor hadde glemt å gå ut med. Jeg var på naborommet og satte i oppvaskmaskin...
Åneeei! Uff, så trasig!Det ble litt jobb å sope opp alt eller?
Hadde heldigvis støvsugd like før, så støvsugeren ser du ligger der, så jeg ba han sitte stille og støvsugde rundt han først - da gikk det rimelig greit![]()
Å hjelpesVis vedlegget 136409
Måtte le litt. UFF de blev en den jobb der jaVis vedlegget 136409