hjelp !! * ang minifom*

Essmeralda

Forelsket i forumet
kan jeg gi en baby på 6 uker minifom dråper?

Vi fikk beskjed om å ikke gi miniform av både legen og hs pga noen hormonforstyrende stoffer som er i den
vet ikke om det er slik enda

Jenta mi fikk det. Hadde null dårlig samvittighet. Med den så fikk hun litt fred fra kolikken

Det er ikke lengre anbefalt med minifom..

Jeg ville heller ha kjøpt fenikkelte på helsekosten. Kok opp og gi 2,5 ml før måltidene. Evt. forsøke manuellterapeut for å utelukke at hun har låsninger i rygg/nakke/bekken.

Det har blitt påvist noe forandringer hos en mus som fikk det daglig i et år... eller noe slikt.
Så det er bare påvist problemer med langvarig bruk, etter hva jeg har forstått. Jeg ga til mi datter da ho var liten og hadde skikkelig kolikk, da i bare 2mnd og legen min, hs og sykehus stod bak avgjørelsen. 

Men vil selvfølgelig anbefale kiropraktor og manuellterapaut o.l. først da.... det er viktig. Hjelper lite å døyve symptomene om man ikke gjør noe med det som faktisk forårsaker det.

her prøvde eg alt på guttungen når han va nyfødt, ingenting hjalp før eg ringte manuelterapaut når gullet va 7 uker og stakkars gutten min hadde låsninger i nakke,skuldre,rygg og den eine hoftå, og blei friskmeldt itte 3 behandlinger og blei en heeeeilt ny gutt :D annbefale virkelig å sjekka opp d før en gir masse annet som bare gjør d vondt værre

bondekone skrev:
Vi fikk beskjed om å ikke gi miniform av både legen og hs pga noen hormonforstyrende stoffer som er i den
vet ikke om det er slik enda

Dette stoffet er fjernet!! Minifom har ikke dette stoffet lenger!

Back
Topp