hjelp ang middag

KiNiZ

Gift med forumet
jeg har laksefileer i dag, men vil legge de i ildfastform og i ovnen...noen tips. Har følte også så jeg tenkte bruke..osvosv
grø.blanding og sitron og krydder....men må jeg ha folie på formen for at grønnsakene skal bli kokt?

Når jeg lager laksefileter i ildfast form bruker jeg å kutte gulrøtter, brokkoli, løk og paprika(!) i tynne strimler og legge disse under, mellom og over. Trenger ca 30 min i ovnen. Faren er at grønnsakene ikke blir klar før fisken er tørrbakt hvis det er for tykke biter. Jeg har ikke brukt å ha folie på, men har du tilgjengelig så er jo det greit! Smør eller olje i bunnen av formen bare. Selv elsker jeg sitronpepper-krydder på.. Også poteter med rømme ved siden av [:D]
God middag!

Kanskje litt seint å svare nå, men nix, det pleier jeg ikke [:D] Blir så saftig og godt at!

hadde bittelitt vann oppi jeg[:)] ble kjempe godt, men mini liker ikke ren fisk hehe

ORIGINAL: KiNiZ

hadde bittelitt vann oppi jeg[:)] ble kjempe godt, men mini liker ikke ren fisk hehe

Snuppa har ikke vært særlig begeistra for ren fisk ho heller, men har måttet venne seg til det![;)] Fisk i form med grønnsaker og rønne er favoritten![:D][:D]

Back
Topp