Hjelp ang kostnad å sende vogn i posten!!

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Har solgt vogna mi og skal sende den i posten.
Det er en emmaljunga citycross. vogna veier vel 11-12 kg(?) og følger med en quadroligft som veier kanskje 3-4 kg...
Hvordan sender man vogn og hvo mye koster det???

Skal kjøpe nyyyy vogn igjen...hahaha....jeg har fått vogndilla:)

Hovedgrunnen er at emmaljungaen blir for stor og klumpete for min ldelagte kropp. Klarer ikke å få den inn i bilen, og sliter med å gå med den.

Så skal kjøpe bugaboo:) Er veldig spent på hvordan den funker på vinteren, men skal kjøpe vinterhjul og håper det går greit:-)

Egenemballert Norgespakke fra 10-25 kg koster 229 kr å sende.

Hva med å spørre etter en eske på Babyshop feks? Er vel best å sende i eske og evt bruke litt bobleplast?
Bare pass på at ikke esken er mye større enn vogna for det koster mer å sende veldig store pakker..[;)]

ORIGINAL: ninni82

Egenemballert Norgespakke fra 10-25 kg koster 229 kr å sende.

Hva med å spørre etter en eske på Babyshop feks? Er vel best å sende i eske og evt bruke litt bobleplast?
Bare pass på at ikke esken er mye større enn vogna for det koster mer å sende veldig store pakker..[;)]

Takk for tipset:)

Vet du hvor man får tak i bobleplast?

ORIGINAL: AnaBanana

Bobleplast selger de også på posten tror jeg.

Aha....da kan jeg jo bare ta med vogna og pakke den inn der kanskje?

ORIGINAL: AnaBanana

Jeg hadde kjøpt bobleplast og tatt med hjem og pakka, hadde ikke orka å stått på posten og banna [:D][:D][:D]

Gubben får stå på posten å banne;)
Er så stress å måtte kjøre helt til posten, så pakke inn, for så å kjøre helt tilbake;)

vi sente en bilstoli posten for en stund siden. Vi puttet den bare i en stor pappeske og betalte 150,- for sendingen

Back
Topp