Hjelp ang bilstol. (bilde innlegg 4)

Littlå

Glad i forumet
Hei.
Har kjøpt en 1 år gammle baby stol av en kollega. Når jeg nå skulle ta av og vaske trekket, viser det seg at hennes eldre barn sikkert har knukket avbiter av isoporen over hode delen. Bør jeg nå bare kaste denne stolen?
Noen som har peiling ??

Store biter da eller? Kanskje du kan sende bilder til produsenten og høre med de hva de sier?
Dersom det bare er pillet litt i isoporen så er jo det noe annet enn om barnet har grafset til seg håndfuller og det kan være sprekker, men jeg tør ikke si noe konkret her altså...

Legger ved et bilde som jeg sendte til trygg trafikk nå.
Kjenner jeg er litt irritert på hun som solgte den til meg, men samtidig meg selv som ikke sjekket dette med en gang

ser jo ikke helt bra ut :( hvis hun visste om det er det jo dårlig gjort, jeg hadde aldri med viten og vilje solgt noe som var ødelagt på noe vis uten å opplyse om det. (hadde aldri tenkt på å sjekke under trekket selv heller, så ikke sikkert hun vet det er sånn, men noe isopor måtte hun jo ha oppdaget rundt omkring? )

Jeg hadde levert den tilbake og krevd pengene tilbake med en gang.
Det der hadde jeg ikke betalt for.

den var jo møllspist..

Lillesnille skrev:
den var jo møllspist..

Ja ikke sant... :(
Nå har vi uansett kjøpt oss ny stol. Men kjenner at jeg er veldig skuffet over hun som solgte meg den. Spørs om hun ville plassert sitt nyfødte barn i den...

Du burde jo absolutt snakke med kollegaen din som har solgt deg sete...

Jeg hadde aldri i verden satt en unge i det sete der!
Hadde levert tilbake setet!

Du kan da ikke betale penger for det der?
Nei, de pengene hadde jeg krevd tilbake gitt...

Back
Topp