Hjelp ang. bilder!!

Sunshine86

Forelsket i forumet
Noen som vet hvordan jeg får flere bilder inn i ett innlegg?

Bildet ligger der fortsatt? Hvis du prøvde å ta det bort, så må du gjøre det på to forskjellige steder når du har lagt det inn på den måten.

Edit: Søt forresten [:D].

Eline er så søøøt

kjempesøt!!

bildet ligger der fortsatt som vedlegg..

Takk for det :) noen som vet hvordan jeg får inn flere bilder i ett innlegg?

Du kan ikke legge dem inn på den måten du gjorde her opprinnelig hvis du skal ha inn flere. Den måten funker kun for ett og ett.

Har du den gule knappen på verktøylinja når du skriver innlegg? Med sol og fjell på?

I så fall bruker du www.imageshack.us og velger et bilde fra dataen din + trykker på "Upload options" og velger f.eks. str. 640 x 480 og deretter "upload".

Når bildet så er ferdig komprimert så finner du linken til bildet på lista med mange forskjellige linker under bildet. Det er den som heter "Direct link" du skal bruke! Kopier den linken. Trykk på den gule knappen (hvis du har den) og erstatt den teksten som kommer opp i den grå boksen (http://) med linken din.

Gjenta med resten av bildene.

Mulig dette var litt mer enn du ba om hjelp til...

(P.s. det er fullt mulig å laste opp flere bilder på en gang, da holder du bare CTRL inne når du velger bilder. I så fall kommer det opp en liste med alle direkte linkene nede til høyre når opplastinga er ferdig, under "Get links and codes for all images" + "Direct links" i den rullegardina der du kan velge hvilke linker du vil se. Det går jo en del fortere.)

TUSEN TAKK AISLIN!!! det var akkurat dette jeg trengte hjelp til [:D][:D] Du er en reddende engel [:D][;)]

[:)]. Men fikk du det til nå da?

jepp [:D] driver å laster ned nå!! kommer snart et seriøst bilderas [:D]

Back
Topp